וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תותחים - גדוד הרעם של התותחנים ניקה נחל

עידן אבני

17.6.2010 / 15:18

חיילים מגדוד הרעם של חיל התותחנים ניקו את נחל אל על שבגולן. את היוזמה למבצע הניקיון הציע מפקד עוצבת הגולן בחייל, אל"מ אמנון מאיר. "החיילים עושים זאת מאהבה"

חיילים מגדוד הרעם של חיל התותחנים ניקו בתחילת השבוע את נחל אל על שבגולן. היוזמה למבצע ניקיון הנחל הגיעה ממפקד אגד מעוצבת הגולן בחייל אשר הבחין כי הנחל מלוכלך מאוד בעת שטייל בו לפני כשבועיים. כשחזר המפקד, אל"מ אמנון מאיר, התקשר למפקד גדוד הרעם והציע לו לשלוח את חייליו לנקוט את הנחל.

"ראיתי שהושארו הרבה 'מזכרות' של מטיילים בנחל", אמר אל"מ מאיר. "נזכרתי שהמג"דים שלי רוצים לתרום לקהילה. זוהי גם תרומה לקהילה ולסביבה וגם תרומה אישית עצומה לחינוך החיילים לאהבת, הארץ הטבע והסביבה". מפקד גדוד הרעם, סא"ל דב כהן, נענה בשמחה להזמנתו של אל"מ מאיר. "מיד שקיבלתי את הטלפון הסכמתי. העליתי בפני המפקדים שלי את המשימה בפורום המפקדים השבועי. הנכונות המיידית וההירתמות רק מחדדות את תחושת השליחות בדברים מאין אלו. עבודת שיקום וניקיון הנחלים היא לא פשוטה והיד עוד נטויה. החיילים עשו עבודה נהדרת ואני גאה בהם".

מפקד האגד מאיר היה גאה בחיילי הגדוד ואמר כי "החיילים עושים זאת מאהבה ובשמחה רבה ונרתמים ללא כל היסוס למשימות מאין אלו ואני שמח על כך". אל"מ מאיר הוסיף כי לפני כמה שבועות גדוד אחר בעוצבה תרם מזמנו ומכוחו להפעלת יום ספורט לילדים עם פיגור שכלי קל וקשיים מוטוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully