וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילונים: מנעו מאיתנו להפגין מול החרדים

פנחס וולף

17.6.2010 / 13:38

מפגינים של תנועת "ישראל חופשית" טענו כי המשטרה מנעה מהם לעמוד במשמרת מחאה מול הפגנת החרדים המתוכננת במגרש הרוסים בי-ם. ח"כ הורוביץ: "נותנים לחרדים להשתולל ומצרים צעדי משמרת מחאה קטנה"

המפגינים של תנועת "ישראל חופשית", הפועלת נגד הכפייה הדתית טענו בצהריים (חמישי) כי המשטרה מנעה מהם לעמוד במשמרת מחאה מול הפגנת החרדים המתוכננת במגרש הרוסים בירושלים. פעילי התנועה תכננו לקיים הפגנת מחאה מול הפגנת החרדים במגרש הרוסים בירושלים. מהתנועה נמסר כי "לא נפקיר את הזירה לאלו שלא מכירים בערכי השוויון, הדמוקרטיה ושלטון החוק. נראה שיש ציבור חופשי שעומד לצד בית המשפט".

הפגנת פעילי "ישראל חופשית" הופנתה לרחבת עיריית ירושלים ולרחוב יפו. על אחד מהשלטים שנשאו המפגינים נכתב: "סליחה שלא באנו יותר, השאר בעבודה, "ישראל חופשית".

חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ) המשתתף בהפגנה אמר כי "המשטרה מאפשרת לחרדים להשתולל ולנהוג באלימות בירושלים בכל ימות השנה, אך בוחרת להצר את צעדיה של משמרת מחאה קטנה. עם זאת, אנחנו נעמוד מול הפגנת הענק החרדית ומול האפליה, הגזענות וביזיון בית המשפט. לא מדובר כאן על סכסוך נקודתי, אלא על עצם קיומה של הדמוקרטיה הישראלית. הגיע העת של הרוב הדומם בישראל להתעורר, אנחנו מתחילים זאת כאן והמאבק החופשי רק יילך ויגבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully