וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: התקדמות "חיובית" בעסקת גלעד שליט

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.6.2010 / 12:43

אתר חדשות פלסטיני דיווח כי המתווך הגרמני במו"מ לגיבוש עסקת השבתו של החייל החטוף גלעד שליט, ישוב לאזור בסוף החודש. לפי הדיווח, באחרונה הושגה בחשאי התקדמות במגעים בין ישראל לחמאס

המתווך הגרמני במשא ומתן בין ישראל לחמאס לגיבוש עסקת שליט יגיע לאזור בסוף חודש יוני - כך דיווחו היום (חמישי) מקורות פלסטינים בכירים לאתר החדשות הפלסטיני "קודס-נט". המקורות מסרו כי המתווך נענה לבקשה מצרית ובינלאומית לחדש את המגעים והוא צפוי לבקר ברצועת עזה ובתל אביב על מנת להתניע מחדש את המשא ומתן בין הצדדים.

המקורות מסרו כי המתווך החליט להגיע לאזור לאחר שהושגה בחשאי התקדמות "חיובית" בין חמאס לישראל, שתוכנה לא נמסר. המקורות העריכו כי עוד כי לאור הלחץ הציבורי והפוליטי על ממשלתו של בנימין נתניהו, ישראל מעוניינת לגבש "בזמן הקרוב" עסקה. ביום שישי הבא ימלאו ארבע שנים לחטיפתו של שליט.

ביום שני כינסה משפחתו של גלעד שליט מסיבת עיתונאים שבה הודיע האב נועם כי ביום ראשון הם יחלו במסע מחאה רגלי לעבר בית ראש הממשלה בירושלים. "אנו מכריזים ומבטיחים לחזור הביתה רק עם גלעד. אני קורא לכולם לדרוש מקברניטי המדינה להשיב את גלעד הביתה למשפחתו וארצו", אמר. לדבריו, המסע ייצא ממצפה הילה ויסתיים 12 יום לאחר מכן מול לשכת ראש הממשלה. במשפחת שליט מתכוונים להישאר באוהל המחאה עד אשר הדבר יביא, לתקוותם, לשחרור בנם.

בהודעת לשכת ראש הממשלה להודעת משפחת שליט נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו שומר על קשר אישי עם משפחת שליט כפי שהיה גם השבוע וכואב יחד עם המשפחה ועם כל עם ישראל כל יום נוסף שבו גלעד מוחזק בידי חמאס. ראש הממשלה הנחה את זרועות הביטחון להמשיך לעשות כל מאמץ להחזרת גלעד למשפחתו ולעמו בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully