וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרה באשדוד: רכבו של מנכ"ל העירייה הוצת

רמי שני

17.6.2010 / 8:24

שבוע לאחר שהוחלט לחדש את תגבור האבטחה סביב ראש עיריית אשדוד, הציתו אלמונים את רכבו של מנכ"ל העירייה. המנכ"ל אילן בן עדי אינו חושש: "אין לי כוונה לשנות מדרכי"

אלמונים הציתו הלילה (חמישי) את רכבו של מנכ"ל עיריית אשדוד אילן בן עדי. לא היו נפגעים, אך לרכב נגרם נזק כבד. בעקבות האירוע פתחה היחידה המרכזית של מרחב לכיש בחקירה, אולם עד עתה עדיין לא נעצרו חשודים בביצוע המעשה. בעבר הלא רחוק כבר אירעו בעיר מקרים דומים, בהם גורמים עברייניים ניסו לפגוע בבכירים בעיריית אשדוד. בין היתר הושלך רימון לעבר ביתו של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, חזיז הושלך לעבר ביתו של סגן ראש העירייה לאון בן לולו ורימון הלם הושלך לחצר ביתו של יו"ר מועצת אשדוד גבי כנפו.

כבר לפני כשנה הוצמד רימון דמה סמוך לביתו של המנכ"ל בן עדי. לאחר הצתת רכבו הלילה אמר בן עדי כי "כמנכ"ל העירייה תפקידי ליישם את מדיניות ראש העיר, אשר בראש ובראשונה ובאופן חד משמעי שומרת על המרחב הציבורי, נכסי ציבור, והאינטרסים של תושבי העיר. כך פעלתי בעבר, וכך גם אמשיך לפעול. אני מודע לכך שתפקידי כרוך גם בסיכון אישי, אבל אין לי כוונה לשנות מדרכי. אמשיך לשמור מכל משמר על המדיניות שמוביל ראש העיר מאז כניסתו לתפקיד. אני סומך על המשטרה שתעשה הכל לגילוי מקור האיום עליי וגם תדאג להסיר אותו".

לפני כשבוע חידשה המשטרה את תגבור האבטחה סביב ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, בעקבות הערכת מצב תקופתית, ממנה עולה כי התגברו החששות שגורמים עוינים ינסו לפגוע בו. בעקבות הגברת האבטחה הודיע לסרי כי הוא מביע אמון בפעילות המשטרה לשמור עליו ולעצור את אלו המנסים לפגוע בו. "במשך העשורים האחרונים הונהגה באשדוד, תרבות שלטונית קלוקלת שהפקירה את המרחב הציבורי, נכסי ציבור, ואינטרסים של תושבי העיר. מאז כניסתי לתפקיד הנהגתי מדיניות שהביאה לשינוי בתרבות הזאת וגם בהצלחה גדולה. ואמשיך לשמור מכל משמר על המרחב הציבורי, נכסי ציבור, ואינטרסים של תושבי העיר. אני סומך על המשטרה", אמר לסרי.

בחודש שעבר גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע עונש מאסר בפועל של שש שנים ושמונה חודשים על רפאל שמאילוב, בן 25 מאזור המרכז, בגין זריקת רימון רסס באפריל אשתקד לעבר ביתו של ראש העירייה לסרי. מכתב האישום עלה כי שמאילוב גויס על ידי שלושה אנשי עסקים, במטרה לנקום בלסרי, לאחר שזה סירב לאשר להם שימוש בשטחים בכניסה הצפונית לאשדוד. שמאילוב הורשע במסגרת הסדר טיעון, בו נכללו עבירות של שידול סוכן משטרה לשני מעשי שוד, מכירת כלי נשק ונהיגה בזמן פסילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully