וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות ניר גור נמצא בריא ושלם

קובי מנדל

17.6.2010 / 0:46

ניר גור שנעלם בפעם השנייה בתוך שנה נמצא בצומת יגור בצפון הארץ והוא בריא ושלם. מהמשטרה נמסר כי לא ניתן היה בשעות הלילה לגבות מגור עדות

מדריך ההישרדות ניר גור נמצא אמש (רביעי) בריא ושלם מסתובב בצומת יגור. עוברי אורח שזיהו במקום דמות חשודה הזעיקו את המשטרה וכאשר שוטרים הגיעו למקום התברר כי מדובר בגור בן ה-61, הנעדר מזה יומיים.

בשעות הלילה חזר גור לביתו ולבני משפחתו הדואגים והמשטרה הודיעה כי היא בודקת את נסיבות האירוע. לדברי המשטרה, לא ניתן היה לדלות מגור פרטים על נסיבות היעלמותו ועל שאירע לו לאחר מכן ובשעות הבוקר תיגבה ממנו עדות.

זו אינה הפעם הראשונה שגור, מדריך הישרדות ותיק, נעלם. בחודש אוקטובר אשתקד נמצא גור ברמת הגולן לאחר שנעדר במשך שבוע, כשהוא עירום ובמצב קשה עקב פציעת ירי בראשו . לאחר שנמצא, הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ועבר ניתוח.

אלון גור, בנו של מדריך ההישרדות אמר לפני מציאת אביו לוואלה! חדשות כי המשפחה חוששת לחייו, בשל העובדה שלאחר היעלמותו בעבר הוא נמצא ירוי בראשו. "אנו חוששים שאותו בן אדם שניסה לפגוע בו בפעם הקודמת מנסה שוב", אמר אלון גור

גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות. במשך ארבעים השנה האחרונות הוא שימש כאיש שטח והדרכה בתחום האזרחי והצבאי. בחברה שהקים הוא יזם, ארגן וביצע סמינרי הישרדות. בנוסף לכך היה גור מראשוני המדריכים באזור סיני. הוא ניהל את בית ספר שדה עין גדי, וכן יזם והקים את המרכז הישראלי להישרדות בשדה בוקר. לגור שבעה ילדים ושלושה נכדים.

עדכון ראשון: 23:46

  • עוד באותו נושא:
  • ניר גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully