וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כית השתלטה על הכיסא של ישי - והורחקה

פנחס וולף

16.6.2010 / 15:03

שרה ליום אחד: חברת הכנסת ליה שמטוב זעמה על שר הפנים שלא השיב, לטענתה, על שאילתא שהגישה. לכן היא החליטה להתיישב בכיסאו במליאת הכנסת. שמטוב: "ישי שפן ועבריין". לשכת השר: "היא ליצנית פרלמנטרית"

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ח"כ ליה שמטוב (ישראל ביתנו) הורחקה היום (רביעי) ממליאת הכנסת, לאחר שהחליטה להתיישב על כיסא שר הפנים אלי ישי. לאחר שיו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין פנה לחברת הכנסת על מנת להבין את הצעד שבו נקטה, השיבה לו ח"כ שמטוב כי "אין שר פנים בישראל, אז באתי להחליף אותו. שר הפנים אלי ישי מזלזל בכנסת ובחברי הכנסת, וחמור מכך - מצפצף על החוק".

ח"כ שמטוב הגישה באחרונה שאילתא דחופה לשר ישי, ובו ביקשה לקבל תשובה בנוגע לתקציבה של עיריית נצרת עילית. לטענתה, העירייה טרם הגישה תקציב מתוקן וזאת לאחר חצי שנה מהיום בו היה צריך להגיש תקציב עירייה מאושר. ח"כ שמטוב ציינה בשאילתא כי שר הפנים צריך להורות על פיזור עיריית נצרת עילית לאלתר.

לדברי ח"כ שמטוב, "בעיריית נצרת-עילית יושבת חבורה של עבריינים ושר הפנים במקום לעצור אותם, מצטרף אליהם. שר הפנים התחייב לקיים את החוק והוראות הכנסת ובמקום זה הוא מצפצף על כולנו, על הכנסת, על חברי הכנסת, על אזרחי המדינה ועל החוק. במקום לבוא לענות על השאילתא ולהתמודד עם הביקורת, בחר שר הפנים להתנהג כמו שפן פחדן ולברוח מהכנסת". ח"כ שמטוב הוסיפה ש"אם ימשיך שר הפנים להתנהג כמו עבריין", תגיש נגדו בג"ץ ותדרוש מראש הממשלה לפטר אותו.

רועי לחמנוביץ', יועץ התקשורת של יו"ר ש"ס השר אלי ישי מסר בתגובה למעשה של ח"כ שמטוב כי "הליצנות הפרלמנטרית של ח"כ שמטוב לא ראויה לכל יחס ומביישת את עצמה. ביחס לעושר שפתה, הדבר כנראה מעיד על סולם ערכים ועל איכויותיה המקצועיות. חבל שעם ישראל צריך לסבול שליחי ציבור שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully