וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקה של הנרצחת באשדוד ינותק מהחייאה?

רמי שני

16.6.2010 / 14:28

בשל הרעה במצב בנה של טלי עטר, שנדקרה למוות בידי שכנתה, פנו בני משפחתה לרבנים כדי שיכריעו בסוגייה אם לנתקו ממכשירי ההחייאה. "התינוק סובל מפגיעות דקירה וגם מפגיעה מוחית. נעשה מה שיגידו הרבנים"

האם תינוקה של טלי עטר, שנרצחה בתחילת השבוע באשדוד, ינותק ממכשירי ההנשמה וההחייאה בבית החולים? משפחתה של עטר פנתה היום (רביעי) לרב הראשי לישראל שלמה עמר ולרב מאיר אבו חצירא מאשדוד, כדי להיוועץ עמם באשר לגורלו של התינוק, שמאושפז במצב קשה בבית החולים קפלן ברחובות. בעקבות הרעה במצב התינוק, ביקשו בני המשפחה מהרבנים שיסייעו להם להכריע בסוגיית ניתוקו מהמכשירים.

"הודיעו לנו שמצבו של התינוק הורע מאוד והרופאים רוצים לנתק אותו ממכונות ההחייאה" סיפרה דבורה אמזלג, אחותה של טלי עטר, "הוא סובל מפגיעות דקירה וגם מפגיעה מוחית. הוא לא קיבל חמצן במשך כחמישים דקות".

בני משפחתה של טלי עטר קיוו, כי ניתן יהיה להציל את חיי התינוק, אולם עתה בכוונתם לפעול על פי עצתם של אנשי הדת. "אנחנו אנשים מאמינים", אמרה אמזלג בכאב. "פנינו אליהם כדי לשמוע בעצתם. נעשה את מה שהם יגידו". לדבריה, בני משפחתה עתידים לקבל את ההחלטה בשעות הקרובות.

עטר נרצחה ביום ראשון השבוע, על רקע סכסוך עם שכנתה לבניין. היא נדקרה בצווארה ובבטנה מספר פעמים. צוות של מגן דוד אדום ואנשי זק"א שטיפל בה, העביר אותה במצב קשה מאוד לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותה אך הרופאים הצליחו ליילד אותה בניתוח קיסרי. כבר לאחר הוצאתו מהרחם, התברר שמצבו של הפעוט קשה מאוד. למרות זאת, נאבקו הרופאים על חייו ורק עתה, לאחר שמצבו הדרדר, הם הודיעו לאב על מצבו ועל האפשרות שיהיה צורך לנתק אותו ממכשירי ההחייאה.

מעצרה של החשודה בביצוע הרצח, מזל בר אושר, הוארך השבוע בבית משפט השלום באשדוד בעשרה ימים. השופט אריאל ברגנר ציין בהחלטתו כי נשקפת מסוכנות משחרור החשודה, וכי הוא עלול להוביל להתחמקות מעונש ולשיבוש הליכי חקירה. אתמול שחזרה בר אושר את המעשה ברחוב סיני באשדוד. השחזור נעשה בליווי שוטרי מרחב לכיש לאחר שהמשטרה סגרה את האזור, מחשש לעימותים בין החשודה לבני משפחת הנרצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully