וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג מסתנן חמוש מצפון לאילת

יהושע בריינר ורמי שני

16.6.2010 / 7:37

כוח של גדוד קרקל זיהה לפנות בוקר חולייה חמושה של שמונה עד עשרה בני אדם, שניסו לעבור את הגבול ממצרים לישראל. בחילופי אש עם החמושים נהרג אחד מהם, ואילו השאר נמלטו. אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל

כוח צה"ל ירה למוות בחמוש שניסה לעבור הבוקר (רביעי) את הגבול ממצרים לישראל, עשרות קילומטרים מצפון לאילת. ההרוג היה חלק מחולייה חמושה של בין שמונה לעשרה בני אדם שנשאו שקים, שתכולתם אינם ידועה בשלב זה. אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

כוח של גדוד קרקל זיהה את החולייה סמוך לשעה חמש בבוקר וביצע נוהל מעצר חשוד. החולייה התעלמה מהוראות החיילים ופתחה באש לעבר כוח צה"ל. החיילים השיבו בירי לעבר החולייה והרגו את את אחד מחבריה. שאר חברי החולייה השאירו את השקים שנשאו וחזרו לשטח מצרים. בצה"ל בודקים כעת את תכולת השקים.

לפני מספר חודשים אישרה הממשלה את הקמתה של גדר בגבול ישראל מצרים בעלות של 1.35 מיליארד שקלים. זאת כדי לצמצם את תופעת ההסתננות. על פי התוכנית, בחלק מהתוואי תוקם גדר שאליה יתווספו אמצעים משלימים כמו מכ"מים, בעיקר בקטע האמצעי של התוואי, ואילו בחלק אחר, במקום גדר יהיו אמצעי הרתעה. המטרה המוגדרת של הקמת המכשול היא להפחית ב-90% את מספר המסתננים לישראל עד שנת 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully