וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ארי יוצא למלחמה ברשת אל ג'זירה

פנחס וולף

16.6.2010 / 9:09

חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי דורש מקצין הביטחון במשכן להרחיק את נציגי הרשת הערבית ולא לאפשר להם לסקר את פעילות הח"כים. לטענתו, "בכסות של עיתונאים מגיעים נציגי הרשת לשטח, מעבירים דיווחים שקריים ופועלים בשם שונאי ישראל"

חבר הכנסת מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי) דורש להרחיק ממשכן הכנסת צוות של תחנת הטלוויזיה הערבית אל ג'זירה. במכתב ששיגר בן ארי לקצין הכנסת יוסי גריף נאמר: "אין זה סוד כי תחנת אל ג'זירה פועלת בשם שונאי ישראל, ו'כתביה' השתתפו בשורה ארוכה של אירועים קשים נגד חיילי צה"ל, כאשר תחת כסות של עיתונאים הם מגיעים לשטח, מלבים את היצרים, מדווחים דיווחי שקר ומלהיטים את האווירה".

בן ארי המשיך וטען שהתחנה מעבירה דיווחים "שקריים" וכי היא פועלת להסתה נגד צה"ל ומדינת ישראל. "האירוע האחרון שנקשר בשמה של התחנה הוא נוכחותם של צוותי הטלוויזיה על סיפון 'המרמרה' – ספינת הטרור לעזה", כתב בן-ארי. "על פי גורמי הביטחון אנשי התחנה לקחו חלק אקטיבי במתקפה החזיתית התקשורתית נגד ישראל, ופרט לבניית המתח סביב 'שבירת המצור על עזה', הם העבירו דיווחים שקריים שעיקר עניינם הסתה נגד חיילי צה"ל ונגד מדינת ישראל".

חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי אף טען במכתבו כי קיים חשש, לפי נציגי אל ג'זירה בישראל עוסקים בריגול לטובת ארגונים עוינים. " לפני מספר שנים ידעה כנסת ישראל חבר כנסת שפעל בשורות החיזבאללה. יש לומר את האמת: יש חשש יותר מסביר כי גם מי מאנשי אל ג'זירה פועל בשירות מדינת אויב או ארגון טרור לאיסוף מידע, סידורי אבטחה של בכירים וכדומה", ציין בן ארי.

בן ארי הסביר כי מטעמים אלה, ובעיקר נוכח המתיחות שהחריפה באחרונה בין ישראל לבין טורקיה, אירן חיזבאללה וחמאס, יש לסלק את צוותי התחנה ממשכן הכנסת. לדבריו, "כנסת ישראל היא ביתם ומבצרם של חברי הכנסת. אסור בשום אופן לגרום לפגיעה בביטחונם של אלה. מדינת ישראל כבר ידעה רצח ראש ממשלה כמו גם רצח שר תיירות. זאת ועוד, עובדי הכנסת נחשפים למידע שונה שחלקו מסווג ברמות כאלה ואחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully