וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי אפל: "אבי חטף שבץ כששמע על הרשעתי"

גלעד גרוסמן

15.6.2010 / 20:22

במהלך שלב הטיעונים לעונש במשפטו, אמר איש העסקים דודי אפל כי "אני מרגיש שאבי מת בגללי, כל חיי אני חי בזכותו. הייתי מוכן, בשביל שאבי יחזור, לכל מאסר ולכל דבר"

איש שהעסקים דודי אפל התייחס היום (שלישי) למשפטו במהלך שלב הטיעונים לעונש. "אנשים רודפים אותי משום שאני צועק. וכשאני צועק, אני צועק בקול. ואם רודפים אותי, אני רודף בחזרה. לדבריו, אביו חטף שבץ מוחי ומת לאחר שראה כתבה על ההרשעה. "כל חיי אני חי בזכותו, ופתאום אני מרגיש שהוא מת בגללי. האמינו לי שאני הייתי מוכן, בשביל שאבי יחזור, לכל מאסר ולכל דבר".

פרקליטו של אפל, עו"ד משה ישראל, אמר כי העונש שהפרקליטות מבקשת - שש שנות מאסר – הוא חסר תקדים במקרה של הרשעה במתן שוחד. לדבריו, אין מקום לגזור על אפל עונש מאסר הן בשל הזמן הרב שעבר בתיק הזה, שהאירועים שמתוארים בכתב האישום התרחשו לפני 12 שנה, הן בשל פסיקות עבר והן בשל נסיבותיו האישיות של אפל. "אני חושב שזה המקרה שלא לתת יום אחד של מאסר".

עו"ד ישראל מתח ביקורת חריפה על הפרקליטות והתנהלותה בפרשה. "התביעה באה עם מטען כבד מאוד נגד אפל שאינו קשור רק לתיק הזה, ויום חשבון הגיע היום. על הכול. על כל מה שהוא הצליח לחמוק ממנו. זה לא מזדון. זה משום כך שהצליח לחמוק מהכול. באים איתו חשבון משום שהצליח לחמוק, משום שלא היה שקט", אמר.

"אין שום ספק שאפל זכה לטיפול מיוחד, יוצא-דופן, שעוד לא קרה ואני מקווה מאוד שלא יקרה כמוהו", הוסיף. "זה בא ממקום אחד. הם משוכנעים שהוא אבי-אבות השחיתות. איזה חשבון ארוך היה לפרקליטות מחוז מרכז עם אפל. ואיזה להט. זה לא על התיק הזה. זה על הכול. שיקול??הדעת השתבש", טען עו"ד ישראל.

ראש עיריית לוד לשעבר, בני רגב, שהורשע בקבלת שוחד מאפל, אמר כי הוא לא יודע איך הגיע למצב הנוכחי. "אני לא עבריין מהלך", אמר. "לא יודע איך נפלו עליי הדברים האלה. מילא אילו עשיתי – הייתי אומר: נתפסתי. אין להם כלום עליי. הכסף שהם מדברים עליו, מערכת הבחירות – לא הייתי קשור אליו. ויותר מזה: אחרי הבחירות עוד לקחתי הלוואות בשביל לשלם. אין לי מה לאכול בבית. משכנתה חזרה לי. אני נוסע בתוך העיר באוטו שלא שווה חמשת אלפים שקל. זה איש מושחת?", שאל רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully