וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הלחץ: הקבינט ידון בהקלות על הסגר

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

15.6.2010 / 20:27

האם הסגר על עזה מתחיל להתרופף? חברי הקבינט המדיני ביטחוני יתכנסו מחר כדי לדון על הקלות בסגר על רצועת עזה. בדיון ידונו השרים בהקלה על מעבר סחורות אזרחיות לעזה, אך בתום הדיון לא תיערך בנושא הצבעה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

האם הלחץ המדיני על ישראל להסרת הסגר מעל רצועת עזה משפיע על ראש הממשלה ועל חברי הקבינט המדיני ביטחוני?

מחר (רביעי) יתכנסו חברי הקבינט כדי לדון בעניין הסגר על רצועת עזה. ככל הנראה בדיון תעלה האפשרות להקל על מעבר סחורות אזרחיות לעזה. עם זאת, בתום הדיון לא תיערך הצבעה.

יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, התייחס היום בפגישתו עם נשיא מצרים חוסני מובארק למצור בעזה. אבו מאזן אמר כי "דיברנו על המצור הישראלי על הרצועה, הודענו לאמריקאים כי על ישראל להסירו ולפתוח את כל המעברים אל עזה".

בתחילת השבוע אמר שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט כי מצרים מנהלת מגעים עם ישראל ועם גורמים בינלאומיים במטרה להביא לסיום המצור הישראלי על רצועת עזה. שר החוץ המצרי העריך כי בתקופה הקרובה יחולו שינויים לטובת העם הפלסטיני בנושא זה. "המגעים שקיימה מצרים צפויים להוביל לתוצאות חיוביות בימים הקרובים", אמר.

"מצרים ממלאת אחר הוראותיו של הנשיא חוסני מובארק, ומנהלת קשרים עם ישראל כדי לעודד אותה ליישם את הבטחות ראש הממשלה נתניהו למובארק", אמר אבו אל-רייט. "במהלך פגישתם האחרונה הבטיח נתניהו למובארק לפתוח באופן חלקי ומאורגן את המעברים הישראלים לרצועת עזה", הוא הוסיף. הוא ציין עוד כי מובארק הורה להגביר את המגעים עם ישראל כדי ליישם את ההבטחה הזו, בעיקר לאור העמדה הבינלאומית המתנגדת להמשך המצור הישראלי על עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully