וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "הוועדה לא תוכל להיות נייטרלית"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.6.2010 / 16:58

יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס לוועדת הבדיקה לאירועי המשט לעזה. בפגישה עם נשיא מצרים אמר אבו מאזן כי "ועדה שבראשה עומד שופט ישראלי לא תוכל להגיע לתוצאות נייטרליות"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: דורון שטיין)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס היום (שלישי) לוועדת טירקל לבדיקת אירועי המשט לעזה. בפגישה עם נשיא מצרים חוסני מובארק אמר אבו מאזן כי "הוועדה לא תוכל להיות נייטרלית משום שמי שעומד בראשה הוא שופט ישראלי. על כן איננו סבורים שהיא תוכל להגיע לתוצאות נייטרליות".

אבו מאזן הוסיף כי "דיברנו על המצור הישראלי על הרצועה, הודענו לאמריקאים כי על ישראל להסירו ולפתוח את כל המעברים אל עזה".

אבו מאזן התייחס גם לשיחות הקירבה ואמר כי המשא ומתן העקיף בין ישראל לפלסטינים יהפוך להיות משא ומתן ישיר ברגע שתושג התקדמות בנושא הביטחון והגבולות. "אם העמדה הישראלית בנוגע לגבולות ולביטחון תהיה חיובית או שיהיה ניתן להתבסס עליה, לא תהיה לנו מניעה לעבור למשא ומתן ישיר", אמר במסיבת עיתונאים משותפת בתום פגישתו בשארם א-שייח' עם נשיא מצרים חוסני מובארק.

אבו מאזן התייחס גם לדיווחים לפיהם נשיא ארה"ב ברק אובמה מתכוון להציג רעיונות חדשים הנוגעים לשיחות השלום אם המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ייכשל: "אין שום רעיונות חדשים. הנשיא אובמה סבור ששיחות הקירבה מועילות. אמרנו לו שהן אכן מועילות אולם יש צורך בהשגת התקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully