וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחרו בסמים - וייאלצו להחזיר דירתם לקיבוץ

קובי מנדל

15.6.2010 / 13:51

בית המשפט קבע כי רון וטליה דותן, שהיו חברים בקיבוץ גשר הזיו, יחזירו את דירתם לקיבוץ, לאחר שחברותם בו הופסקה בשל עבירות סמים

בית המשפט המחוזי בחיפה הורה היום (שלישי) לבני זוג שהורשעו בעבירות סמים להחזיר את דירתם לקיבוץ גשר הזיו, שבו הם היו חברים.

בית המשפט קיבל בכך את תביעתו של קיבוץ גשר הזיו נגד בני הזוג רון וטליה דותן, לאחר שאסיפת חברי הקיבוץ החליטה להפסיק חברותם של השניים בו. השופט אלכס קיסרי קבע שמלכתחילה היתה זכותם הקניינית של בני הזוג כפופה לתנאי של חברותם בקיבוץ, ואם זו מגיעה לסיומה, יכול הקיבוץ לתבוע מהם להעביר אליו את הזכויות על הדירה.

בני הזוג שהיו חברי הקיבוץ בעת ביצוע עבירות הסמים, הם בעלי זכות החכירה בדירה, על פי הסכם חכירה שנחתם בשנת 2004 בינם לבין מינהל מקרקעי ישראל. רון דותן טען כי הסכם החכירה מקנה לו ולרעייתו זכויות קנייניות בנכס, וכי עם חתימת הסכם החכירה נותקו כל זיקה ויחס בין חברותם בקיבוץ לבין זכות החכירה בדירה הנובעת מהסכם החכירה עליו חתמו.

בני הזוג הורשעו על פי הודאתם בעבירות סמים. רון דותן הורשע בין השאר בעבירות של ייבוא וסחר בסם מסוכן, ואילו רעייתו טליה הורשעה בעבירות של הפקת סם מסוכן והחזקתו שלא לצריכה עצמית. על השניים נגזרו עונשי מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully