וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, דוקטור?

ד"ר איל נחמיאס

15.6.2010 / 10:28

חושבים לעודד את הכלבים שלכם לגילוי עריות? ד"ר איל נחמיאס, וטרינר הבית של פורינה, הופך ליועץ מוסר

1. האם אפשר או כדאי לזווג אחים לברדורים להמלטה או שיש סיכון כמו אצל בני אדם? איך אפשר לדעת מתי מומלץ לזווג?

הזיווג של אחים עלול להגביר את הסכוי למחלות הקשורות בפגמים גנטיים וההמלצה הגורפת היא לא לעשות זאת. בכל מקרה גורה בת 7 חודשים לא בשלה לכך ואני לא ממליץ להכניס כלבה להריון לפני היחום השלישי כלומר בערך גיל של שנה וחצי עד שנתיים. עד אז הריון עלול לסכן אותה ולגרום לכך שתעבור ניתוח קיסרי ואולי אף יעצור את התפתחותה.

2. יש לי כלב מסוג פקינז בן שנה ו3 חודשים. לפני כחודש הופיע פצע על איבר מינו לקחתי את הכלב לוטרינר ונאמר לי שהפצע הופיע משום שהכלב עוד לא "היה" עם כלבה.

אין לפצע כל קשר לעובדה שהכלב "לא חווה " את רזי המין. למעשה אולי הבנתם לא נכון את הוטרינר שהמליץ לא לזווג את הכלב עם פצע על האיבר. אני ממליץ לטפל בפצע ולא לחשוב כרגע על הכלב ככלב רבייה.

3. אספתי חתול רחוב לפני 4 שנים. לאחרונה החתול נתקף בתופעה שמתבטאת בליקוק היסטרי של אחורי הגב ודבר שגורם לו לרוץ בטרוף בכל הבית. ניסינו מדביר פרעושים ובדקנו נגעים וזה לא עוזר

מהתיאור יש סכוי כי החתול סובל מבעית התנהגות הקשורה בליקוק מוגבר ורדיפה אחר הזנב. התופעה ידועה ומוכרת . יש לכך פיתרון התנהגותי ובמקרים מסוימים אני משלב גם טיפול תרופתי טוב. לאחרונה סיימתי לאחר תקופה ארוכה טיפול מוצלח בחתולה שעשתה תופעות דומות. עירבתי את ריבי מאייר היועצת לבעיות התנהגות לחתולים שמייעצת גם על גבי האתר הזה בשילוב עם תרופה שניתנת בצורה של מריחה על האוזן, כדי לא לריב עם החתולה. שווה לנסות תהליך דומה. התייעצי עם וטרינר ועם מומחה לחתולים.

יש לנו כלב פיטבול בן 8 חודשים והוא עדיין עושה צרכים בבית גם קקי וגם פיפי. ניסינו באמת הכול!!! אנחנו פשוט עובדי עצות נשמח לעצה טובה

אומרים שאין תלמיד גרוע יש מורה... אתם ככל הנראה צריכים עזרה ולימוד של הטכניקה המתוארת בלינק המצורף במניעת צרכים בבית. רצוי להיעזר גם במאלף שידריך אתכם וילמד אתכם כיצד להחזיק נכון רצועה, כיצד לתת תגמולים ומתי לא להגיב. לימוד תקשורת מול הכלב הוא חלק גדול של התהליך. אני בטוח שאם תיישמו את העצות, זה יצליח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully