וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו בן ה-4 שנדרס בידי אופנוע בחיפה

קובי מנדל

15.6.2010 / 8:06

חייל בן 21, המשרת במשטרה, פגע אמש בילד שחצה את הכביש במעבר חציה בעיר. הילד פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם, והבוקר מת מפצעיו

הילד בן הארבע שנדרס אמש על ידי אופנוע ברחוב אבן גבירול בחיפה מת הבוקר (שלישי) מפצעיו. הילד פונה אמש במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בעיר, לאחר שנפגע בעת שחצה את הכביש במעבר חציה. הפוגע הוא רוכב אופנוע בן 21 בחיפה שנסע מכיוון הדר הכרמל לעיר התחתית. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ורוכב האופנוע – חייל המשרת במשטרה, שוחרר בתום חקירתו.

מותו של הילד בחיפה מצטרף לתאונה קשה נוספת שאירעה אמש וגרמה למותו של ילד בן 10 בשכונת אבו טור בירושלים. מחקירה ראשונית עולה, כי הילד נפגע ממשאית שנסעה בשכונה בעת שהוא חצה את הכביש. נהג המשאית פינה את הילד לבית החולים הדסה הר הצופים, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של הילד. נהג המשאית מסר בחקירתו כי הוא ביצע נהיגה לאחור ולא הבחין בילד. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

בתאונה נוספת שאירעה אמש בכביש 60 נפצעה נערה בת 15 באורח קשה מפגיעת אוטובוס פרטי. היא פונתה על ידי מד"א ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם כשהיא סובלת מפגיעת ראש, מחוסרת הכרה ומונשמת.

עדכון ראשון: 06:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully