וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של השוטר שנרצח: "מאוד חששנו לחייו"

רמי שני

14.6.2010 / 16:35

לביתו של יהושע סופר, השוטר שנרצח בפיגוע הירי ליד חברון, הגיעו אנשי משטרה וחברים רבים מהשירות. אביו: "דיברתי איתו היום בבוקר והוא אמר לי לא לדאוג". אמו: "מאוד פחדנו עליו וחששנו לחייו"

רויטרס

(צילום: גדעון צנטנר, רויטרס ומוקד 4040, עריכה: גדי וינסטוק)

"הוא היה ילד מופת, נשמה טובה", אמר בצהריים (שני) אביו של יהושע סופר שנרצח מאש שנפתחה לעבר ניידת משטרה סמוך להתנחלות בית חגי בכביש 60. האב יוסי אמר לוואלה! חדשות כי "דיברתי איתו היום בבוקר והוא אמר לי לא לדאוג". אמו, דליה סיפרה כי מאוד חששה לחייו בשל המקום המסוכן בו שירת. "מאוד מפחיד לנסוע במקום הזה. מאוד פחדנו עליו, חששנו לחייו".

הוריו של יהושע סיפרו כי הוא עמד להתחתן בספטמבר הקרוב וכי המשפחה כבר שלחה הזמנות לחתונה ודאגה לאולם. לביתו של סופר הגיעו בצהריים אנשי משטרה רבים וחברים מהשירות כדי לתמוך במשפחה.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', הנמצא ברומניה כנציג ממשלת ישראל, התקשר לדרוש בשלומם של השוטרים הפצועים ולהביע תנחומים בפני יוסף סופר, אביו של יהושע. בשיחה עם יוסף אמר אהרונוביץ' כי "בין רגע בנך הפך להיות הבן של כולנו. צערך הפך לצער של כולנו. אני מעביר לך את תנחומי הכנים ואבוא באופן אישי להשתתף בצער המשפחה. בנך היה לוחם אמיתי של משטרת ישראל". בשיחה עם השוטרים הפצועים אמר השר כי "הפגנתם אומץ לב רב ואגיע לבקרכם ברגע שאחזור ארצה". עוד אמר כי "היום ראינו שהשקט היחסי מטעה ואין לדעת מתי יופר. המשטרה, צה"ל והשב"כ יעשו הכל על מנת לתפוס את האחראים לפיגוע במהרה".

מחקירה ראשונית של פיגוע הירי עולה, כי ניידת משטרה הגיעה לצומת אל פוואר סמוך לשעה 07:15, ככל הנראה לצורך חילופי משמרות. כאשר הניידת החלה להאט, נפתחה לעברה אש. כתוצאה מכך, נפצעו השוטרים שהיו בה.

אנשי חטיבת יהודה, שנמצאת קילומטרים ספורים מזירת הפיגוע, הוקפצו למקום והגישו טיפול ראשוני לפצועים. אחד השוטרים, יהושע סופר, נפצע קשה מאוד בבטנו ובחזהו, אך מת במהלך ניתוח בבית החולים הדסה עין כרם. השוטר שנפצע באורח בינוני אחר נפגע גם הוא בחזה ובבטן, והוא נמצא כעת בחדר הטראומה בהדסה. השוטר השלישי, שנפצע קל, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ואילו השוטר הנוסף שנפצע קל מרסיסים במצחו קיבל טיפול במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully