וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורים הפגינו בעכו: "קיבלנו הסכם עבדות"

גיל סימה

14.6.2010 / 15:44

חברי ארגון המורים השביתו את הלימודים בצפון למשך שעה והפגינו בעכו מול בניין העירייה, במחאה על הסכם עבודה חדש. "לא ייתכן שבמדינה מתוקנת ומסודרת ידרשו מאנשים לעבוד בחינם"

עשרות מורים המשתייכים לארגון המורים העל יסודיים הפגינו הבוקר (שני) מול בניין עיריית עכו, במחאה על מה שהם מכנים "הסכם העבדות" של תוכנית "אופק חדש" הנמצאת בתהליך החדרה למערכת החינוך בארץ.

המאבק של ארגון המורים העל יסודיים בהסכם העבודה החדש נמשך כבר חודש והיום הוא החריף לאחר שהלימודים בתיכונים מחדרה צפונה החלו בשעה 09:00. "המדינה מנסה לכפות עלינו הסכם עבדות כך שלמשרה הקיימת יתווספו עוד 50% משרה, כשתמורת זאת נקבל 20% תוספת שכר", אומר מאיר הלמרייך, מזכיר סניף גליל בארגון, שהשתתף הבוקר בהפגנה. "אין מצב שבמדינה מתוקנת ומסודרת ידרשו מאנשים לעבוד בחינם. אנחנו כרגע מתארגנים למאבקים בכל הארץ", הוסיף הלמרייך.

התלמידים, ועוד יותר מכך, הורי התלמידים, מרגישים שהם נמצאים בתווך מבלי יכולת להשפיע. סגנית יו"ר ועד ההורים בעכו, עליזה אזולאי אמרה כי "בין אם המאבק של המורים צודק או לא בסופו של דבר מי שנפגע הם הילדים. ארגון המורים לא רוצה לדבר או להקשיב לאף אחד. זה נראה שהם הולכים כמו בעדר. מה שאנחנו רואים זה ש'אופק חדש' נכנסה למרבית הערים וזה בסופו של דבר משפיע על טובת התלמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully