וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני נערים אנסו בת 17 במשך שנתיים

איילה חננאל

14.6.2010 / 12:02

שני נערים בני 17 מרמת גן נעצרו בחשד שאנסו נערה בת גילם וביצעו בה מעשי סדום ומעשים מגונים. הנערה התלוננה כי לפני ביצוע המעשים, איימו עליה הנערים: "או שתעשי מה שנגיד לך, או שנרביץ לך"

מקרה נוסף של חשד לאונס ועבירות מין בקרב בני נוער: שני נערים בני 17 מרמת גן נעצרו הבוקר (שני) בחשד שאנסו נערה בת גילם וביצעו בה מעשים מגונים ומעשה סדום. הנערים, המתגוררים סמוך למקום מגוריה של הנערה ברמת גן, למדו יחד איתה בבית הספר.

המשטרה חושדת, כי במהלך השנתיים האחרונות נהגו שני הנערים לאנוס את הנערה במקומות שונים, בהם גינות ציבוריות ומקלטים. עוד חושדים במשטרה, כי במעשים נטלו חלק ארבעה נערים נוספים, אשר טרם נעצרו. הנערה הועברה לטיפול בידי רשויות הרווחה, ואילו הנערים, המוכרים למשטרה מעבירות שונות, נלקחו לחקירה במחלק הנוער של מרחב דן. לטענת המשטרה, בחקירתם קשרו את עצמם הנערים למיוחס להם.

במרחב דן החלו בשבועות האחרונים לחקור חשד לביצוע עבירות מין בקטינה, במהלכם הם הגיעו אל הנערה וזימנו אותה למתן עדות. היא חשפה בפני החוקרים את פרטי המקרה, הגישה תלונה, וסיפרה כי הנערים נהגו לכפות עליה את ביצוע המעשים באלימות קשה, תוך שהם מאיימים עליה: "או שתעשי מה שנגיד לך, או שנרביץ לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully