וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מהקריות נלחם על חייו אחרי ששאף גז מזגנים

קובי מנדל

14.6.2010 / 9:00

מחקירת המשטרה עולה, כי הנער בן ה-16 שנמצא אמש מחוסר הכרה בחצר בית ספר בקריית מוצקין שאף גז מזגנים ונפל מגג שעליו עלה. הוא מאושפז במצב אנוש בבית החולים רמב"ם

הנער בן ה-16 שנמצא אתמול (ראשון) ללא הכרה בבית ספר בקריית מוצקין שאף גז מזגנים ומעד מהגג עליו שהה, מגובה של כ-15 מטרים. כך עולה מחקירת המשטרה. הנער פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם בחיפה, ומצבו מוגדר אנוש. הוא סובל מפגיעות רב מערכתיות, ובמהלך הלילה נותח בראשו. כעת הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.

אתמול דווח כי בשעות הערב נמצא נער בן 16 מוטל ללא הכרה בחצר בית ספר בקריית מוצקין. חבריו של הנער הזעיקו עזרה, וצוות של מגן דוד אדום פינה אותו במצב קשה עם חבלה בראשו כשהוא מונשם ומורדם, לבית החולים רמב"ם בחיפה.

אין זו הפעם הראשונה שבה נער נפגע משאיפת גז מזגנים. בחודש מרץ הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד נער בן 16 מנתניה בגין הריגתו של הנער סיסאי אשטו, לאחר שהשניים שאפו גז מזגנים.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורך הדין אורי רינצקי מפרקליטות מחוז מרכז, הנער המואשם, המנוח ושלושה בני נוער נוספים הגיעו בשעות אחר הצהריים לבית הספר רש"י בנתניה וטיפסו לקומה השנייה של אחד המבנים במטרה לשאוף גז מזגנים באמצעות כף ובקבוק פלסטיק ריק. מכתב האישום עולה עוד כי לאחר ששאפו את הגז פרץ ויכוח בין הנאשם למנוח אשר עמד כארבעים סנטימטר מקצה הגג ופניו אל הנאשם. בשלב מסוים, כך מפרט כתב האישום, דחף הנאשם את המנוח אשר נפל אל מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully