וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב לתלמידה כינה את המורה "שרמוטה"

גיל סימה

13.6.2010 / 21:01

מורה לחינוך גופני מחולון הגישה תלונה במשטרה לפיה אביה של אחת מתלמידותיה, קילל אותה במהלך משחק כדורסל שנערך בבית הספר. במשטרה עדיין לא החליטו כיצד לנהוג בתיק

"הושפלתי, נרמס כבודי ולא יכולתי לשתוק על זה", כך העידה מורה המלמדת באחת מחטיבות הביניים בחולון, שטענה כי הורה של אחת מתלמידותיה גידף אותה. בתלונה שהגישה במשטרה בסוף השבוע שעבר, טענה המורה כי אביה של אחת מתלמידותיה גידף וקרא לעברה כינויי גנאי בפני תלמידיה לשכבה.

המקרה אירע במסגרת משחק כדורסל של בנות שכבת כיתות ח' במחוז תל אביב. לטענת המורה, במהלך המשחק הגיח אחד ההורים אשר ישב ביציע והחל לגדף אותה בקולי קולות. בין היתר, כינה האב את המורה "זונה" ו"שרמוטה" ואף המשיך וקילל את בית הספר.

"היה לי חשוב להרים את המורל של הבנות ושימשיכו לעודד", סיפרה המורה לחינוך גופני. "אלו היו דקות ארוכות שנמשכו כמו נצח", אמרה. כינויי הגנאי וההתבטאויות נאמרו לעיני ואוזני התלמידות, בנות הכיתה איתן היא נפגשת מידי יום באולם הספורט ובמגרשי האימונים בבית הספר.

הטחת העלבונות נמשכה גם לאחר שהמשחק הסתיים. האב ניגש למורה ולאוזני כל הנוכחים האשים אותה בצרחות וקללות בכישלון ציוניו של בנו השני הלומד אף הוא אצל המורה. "המעמד היה מפחיד, הוא היה כולו באטרף", סיפרה. המורה הוסיפה כי לאור הניצחון של קבוצתה היא לא רצתה "לקלקל" את המעמד והמשיכה לפי התכנון בניהולו של הטקס.

"לא נשברתי. רק בדרך הביתה קלטתי את מה שעבר עליי. נכנסתי לבית והתחלתי לבכות, הרגשתי את הכאב והבושה שאין גדולה ממנה", אמרה. יום למחרת הועבר מכתב חריף בנושא לארגון המורים כשבמקביל החליטה לגשת למשטרה. "אמרתי לעצמי שאם ברמה הזאת אני אלך להתלונן אני ארגיש רע עם עצמי. גם אם עוד שבוע-שבועיים אקבל תשובה שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור, אני אדע שעשיתי עם זה משהו", הוסיפה. במשטרה אישרו שהתיק הועבר לתחנת גלילות ושהחלטה בנושא טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully