וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת דובאי: לא נבקש הסגרת הישראלי מפולין

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.6.2010 / 14:33

מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן הבהיר כי ארצו לא תדרוש את הסגרתו של אורי ברודצקי, שנעצר בפולין בחשד שהיה מעורב בחיסול אל-מבחוח. "הוא ביצע את הפשע בגרמניה, ולכן טבעי ששם הוא יועמד לדין"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן הודיע היום (ראשון) כי ארצו לא תבקש את הסגרתו של אורי ברודצקי, הישראלי שנעצר בפולין בחשד למעורבות בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח. לדברי חלפאן, דובאי לא תבקש להסגירו מגרמניה, "משום שהאדם הזה ביצע את הפשע בגרמניה, ועל כן, אך טבעי הוא שהוא יועמד לדין שם".

"עבורנו", הוסיף חלפאן, "חשוב שהוא יקבל את העונש, ללא התחשבות באיזו מדינה מדובר". הוא הוסיף, כי "העובדה שהחוקרים הגרמנים יכלו לנהל חקירה משלהם היא עדות ברורה לעוצמתו של המידע שסופק על ידינו, ולכך שהצילומים והמידע שנאסף אכן מדויק. שיתוף הפעולה בין החברות השונות באינטרפול מוביל להתפתחות החקירות. אנחנו נמשיך לשתף פעולה עם הרשויות השונות שקשורות לחקירה".

מי שדווקא מתעקשת להסגיר את ברודצקי היא אשתו של מחמוד אל מבחוח, שקראה אמש להעבירו לדובאי על מנת שיועמד שם למשפט. ברודצקי נעצר ב-4 ביוני בנמל התעופה בוורשה לבקשת גרמניה. יומיים לאחר מכן הוא הובא בפני שופט ומעצרו הוארך ב-40 יום. "הוא נעצר בוורשה והוא חשוד במעורבות ובהחזקה לא חוקית של דרכון גרמני", אמר דובר משרד התובע הפדרלי בגרמניה. "עכשיו על הפולנים להחליט אם הם יסגירו אותו לגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully