וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה האישה ההרה שנדקרה באשדוד

אריאל נוי ורמי שני

13.6.2010 / 15:30

אישה בחודש השמיני להריונה נדקרה בצווארה בעת שהיתה ברחוב בעיר אשדוד, ככל הנראה על רקע סכסוך עם שכנים. צוותי מד"א פינו אותה לבית החולים, אך מאמצי ההחייאה כשלו והרופאים נאלצו לקבוע את מותה. תינוקה מאושפז במצב קשה. אחת השכנות נעצרה בחשד לדקירה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

בבית החולים קפלן ברחובות מתה מפצעיה אחר הצהרים (ראשון) טלי עטר, אם לשלושה בת 34, שנדקרה מוקדם יותר ברחוב סיני באשדוד. מחקירה ראשונית עולה כי גרונה של עטר שוסף והיא סבלה מדקירות בכל חלקי גופה. צוותים של מגן דוד אדום וזק"א הוזעקו אליה וביצעו בה פעולות החייאה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים קפלן, אולם חרף מאמצי ההחייאה בחדר טיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. הצוותים ניסו להציל את חיי העובר וכעת הוא מאושפז בפגייה במצב קשה.

סגן מנהל בית החולים קפלן, ד"ר איתן חבר אמר לוואלה! חדשות כי "למרות כל מאמצי ההחייאה, האישה מתה. תינוק במצב קשה הוא נמצא בפגייה". כוח משטרה שהגיע לזירת האירוע חושד כי עטר נדקרה על רקע סכסוך שכנים. אחת מהשכנות נעצרה בחשד לביצוע המעשה.

סכסוך מתמשך בין שתי השכנות

אריאל, כונן של איחוד הצלה שהגיע למקום דקות אחרי ניידת טיפול נמרץ של מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה רב מערכתית על אישה בחודש שמיני עם דקירה בצוואר. כשהגעתי למקום, צוות אמבולנס טיפול נמרץ היה באמצע החייאה. הצטרפתי להחייאה באמצעות תרופות מצילות, ואז האישה פונתה לבית חולים כשהצוות מבצע בה החייאה. לא כל יום רואים אישה בהיריון עם חתך מדמם מהצוואר. זה היה מחריד, במיוחד אישה בהיריון כל כך מתקדם. אני מקווה שלפחות יצליחו להציל את העובר, כי מצבה אנוש".

השכנים ברחוב בו גרות שתי הנשים מספרים כי הסכסוך בין החשודה בדקירה וטלי עטר נמשך זמן רב וכלל שפיכת משקאות באזור הדירות אחת של השנייה. להערכת אחת השכנות היום, עטר שפכה כוס קפה באזור דירתה של החשודה בדקירה ובעקבות זאת הסכסוך התלהט שוב. לפי השכנים בעקבות דברים אלה, החלה החשודה בדקירה לרדוף אחר עטר ההרה ודקרה אותה.

עדכון ראשון: 13:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully