וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים לשבור את ראשה של השופטת

רמי שני

13.6.2010 / 12:19

תושב דרום הארץ מואשם כי קרא לעבר שופטת שדנה בעניינו בבית משפט השלום: "אני אחזור לפה ואדפוק לה את הגולגולת. אלוהים יעניש אותך". לפי כתב האישום, הוא גם תקף לוחם יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד אלן קוריק, תושב דרום הארץ שאיים על שופטת בית משפט השלום באשדוד רובין לביא. לפי כתב האישום הוא קרא לעבר השופטת: "אני אחזור לפה ואדפוק לה את הגולגולת. אלוהים יעניש אותך". כמו כן מואשם קוריק כי תקף ואיים על לוחם יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר. בית המשפט הורה לעצור את קוריק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בחודש מרץ הובא קוריק לבית המשפט לדיון לדיון בעבירות איומים ותקיפה שבהן הוא הואשם ולשמיעה של פסק הדין. במעמד זה הוא איים על השופטת. חודשיים לאחר מכן, הוא הובא לדיון והשמעה של גזר הדין ונידון למאסר בפועל. קוריק כילה את זעמו בלוחם של יחידת נחשון שליווה אותו. הוא דחף אותו ואמר לו: "אני משתחרר עוד מספר ימים ואז אראה לך. אני ובני המשפחה שלי".

יחידת התביעות של המחוז הדרומי של המשטרה הגישה בקשה לעצור את קוריק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט חיים נחמיאס מבית משפט השלום באשקלון קיבל את הבקשה, ופרקליטו הגיש ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. השופטת טלי חיימביץ, קיבלה את טענת המשטרה וקבעה שקיימת לגבי קוריק עילה של מסוכנות, לאחר שהוא איים על השופטת רובין ועל לוחם יחידת נחשון.

  • עוד באותו נושא:
  • איומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully