וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעללה בשלושת ילדיה והרעיבה אותם

גלעד גרוסמן

13.6.2010 / 13:14

"האם המרעיבה" מספר 2? אם מרחובות מואשמת בהתעללות ממושכת בילדיה, בהזנחתם ובתקיפתם. לפי כתב האישום, נהגה האם להכות את בנה, נעלה את הילדים בבית ואסרה עליהם להשתמש בשירותים. היא כופרת באישומים נגדה

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד אם בת 39 מרחובות בגין התעללות ממושכת בשלושת ילדיה, הזנחתם ותקיפתם. הנאשמת כופרת באישומים נגדה.

לפי כתב האישום, האם נהגה להכות את בנה באמצעות כלי מטבח וכן באמצעות מגב, ובמקרה אחר היא לא נתנה לבנה לאכול במשך שלושה ימים ברציפות, מכיוון שלדבריה היה "ילד רע". עוד נאשמת האישה כי נהגה לנעול את ילדיה, בן בגיל 18 ושתי בנות בגילאי 13 ו-4, בבית בעת שהיתה יוצאת וכי איימה לסלק אותם מהבית ולשלוח אותם לפנימייה "הכי זולה והכי דפוקה שיש". מכתב האישום עולה עוד, כי האם אסרה על בנה ובתה הגדולה להשתמש בשירותים בזמן שאחותם הקטנה ישנה, וכתוצאה מכך הם החלו לעשות את צרכיהם בשקיות ולהשליכן מחוץ לבית. כמו כן, נטען כי היא הכריחה את בתה לישון בחדר המקלחת בדירתם בו היה ריח מצחין כתוצאה מזרימת מי שופכין על רשת החלון.

האם נאשמת בהתעללות בקטין, הזנחת קטין, תקיפת קטין בנסיבות מחמירות והפרת חובת הורה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר נכתב כי "אכזריותה של המשיבה כלפי ילדיה הקטינים, שיטות הענישה בהן נקטה כלפיהם, האלימות הקשה, החוזרת ונשנית לאורך שנים כלפיהם, שלוותה באיומים, מעידים על כך שאין חלופה שיהיה בה לאיין את המסוכנות הנשקפת ממנה". פרקליטתה של האם, עורכת הדין טלי גוטליב מהסניגוריה הציבורית מסרה כי מרשתה כופרת בכל האישומים וטוענת כי מעולם לא התעללה בילדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully