וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס צעירה בביתו ושיסה כלבתו בחבר

גלעד גרוסמן

11.6.2010 / 10:00

דמיטרי פשיקוב, בן 34 מראשון לציון, מואשם כי אנס בדירתו צעירה באיומי סכין, בעודו משסה את כלבתו בידיד שלה שנכח במקום. כל אימת שהידיד ניסה לסייע לצעירה, הכלבה חשפה את שיניה ונבחה עליו

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד דמיטרי פשיקוב, בן 34 מראשון לציון, בגין אונס, חבלה חמורה, כליאת שווא ושלילת כושר ההתנגדות לשם ביצוע עבירה. פשיקוב מואשם כי אנס צעירה בדירתו באיומי סכין, בעודו משסה את כלבתו בידיד שלה שנכח במקום, כדי שלא יוכל לעזור לה. בחקירתו במשטרה הכחיש פשיקוב את החשדות המיוחסים לו והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין חגית זכאי סלע מפרקליטות מחוז מרכז, הגיע הידיד לביתו של הנאשם והשניים שתו לשוכרה. בשלב מסוים התקשר הידיד למתלוננת, וביקש ממנה שתגיע לדירת הנאשם על מנת ללוות אותו בחזרה לביתו.

לטענת הפרקליטות, כאשר המתלוננת הגיעה לדירה, אמר לה פשיקוב שהוא מעוניין לקיים עמה יחסי מין. היא סירבה, והתכוונה לעזוב את הדירה יחד עם הידיד. אז הוציא הנאשם כלבה מסוג "שרפיי" מאחד החדרים והורה לה לתקוף את הידיד. הכלבה מיד קפצה עליו ונשכה אותו בפניו. לאחר מכן נטל הנאשם סכין מטבח והצמיד אותה לגרונו של הידיד, הורה לו שלא יזוז ופקד על הכלבה לשבת על ידו ולשמור עליו. בכל פעם שהידיד ניסה לסייע למתלוננת, הכלבה חשפה את שיניה ונבחה עליו.

פשיקוב, כך על פי כתב האישום, דרש מהמתלוננת להתפשט, וכשהיא סירבה העביר את הסכין על צווארה בתנועת איום. הוא הורה לה להתפשט כשהוא מאיים להרוג אותה אם תסרב. היא ניסתה להסתיר את גופה, ואז הוא דקר אותה בגבה, ולאחר מכן אנס אותה. לאחר מכן, נכתב באישום, אילץ את המתלוננת לחתום על התחייבות לפיה לא תתלונן עליו במשטרה, ואמר לה "אין לי מה לאבד, אני אהרוג אותך, אחלק אותך לחלקים ואשים בשקית שחורה ולזבל".

"המשיב כלא את המתלוננת ומכרה, אנס את המתלוננת לעיני מכרה תוך שהוא מאיים עליה באמצעות סכין ומונע את התנגדות המכר למעשיו כשהוא מאיים גם עליו עם סכין ומשסה בו את כלבתו. לאחר ביצוע זממו, דרש המשיב מהמתלוננת והעד שלא יתלוננו כנגדו במשטרה, ואיים על המתלוננת שאם תעשה כן יהרגה", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully