וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בינ"ל תטפל בלקוחות עוה"ד המנוח צ'רסקי

גלעד גרוסמן

10.6.2010 / 23:05

ללקוחות שנותרו ללא טיפול לאחר מותו של עו"ד אילן צ'רסקי יש כתובת חדשה לטיפול באזרחות הפולנית. החברה הבינ"ל "סאלאנס" תטפל בתיקי הלקוחות מבלי קבלת תשלום נוסף

בשורה טובה למאות לקוחותיו של עורך הדין אילן צ'רסקי המנוח. חברת "אירניום", חברת בת של ענקית עורכי הדין הבינלאומית "סאלאנס", קיבלה בעלות על תיק הלקוחות מעזבונו של צ'רסקי, ומציעה כעת לטפל בלקוחותיו ללא תשלום נוסף.

צ'רסקי, עו"ד ישראלי יליד פולין, התמחה בהסדרת אזרחות פולנית לישראלים יוצאי פולין ולצאצאיהם, שקיוו לקבל אזרחות פולנית, בעקבות הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופי. משרדו החל לעסוק בנושא ב-2005, וקיבל פניות ממאות ישראלים, ששילמו לו אלפי אירו.

צרותיהם המשפטיות של לקוחותיו החלו לפני כשולש שנים, לאחר שבין צ'רסקי לבין שותפו הפולני, עו"ד לוקאש פיוטרובסקי, נתגלעה מחלוקת ויחסי העבודה ביניהם נפסקו. פיוטרובסקי הציע ללקוחותיו של צ'רסקי לעבוד ישירות עימו, מה שהוביל לתביעות הדדיות בין צ'רסקי ללקוחות. מותו בדצמבר 2008 השאיר את הלקוחות בחוסר ודאות, מכיוון שהיה צורך למנות עורך דין שיטפל בהליכי קבלת האזרחות שכבר נפתחו.

בינואר הועברו תיקי הלקוחות לידי חברת אירניום, שהחלה לפנות ללקוחותיו לשעבר של צ'רסקי והציעה לטפל בבקשותיהם. הטיפול יבוצע באמצעות המשרד של סלאנס בפולין. " "אני מזמין את הלקוחות לפנות אלינו ואנו נעשה את המיטב לסיים את הפרשה הקפקאית הזו במהירות ועל הצד הטוב ביותר ", אמר עו"ד לני יודס, נציג סלאנס בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully