וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לא דיווחה על החשד לאונס בשל ”חתונה”

איילה חננאל

10.6.2010 / 16:59

מעצר האם החשודה שידעה על הפגיעה מצד בעלה בארבע בנותיהן, הוארך ב-4 ימים. האם טענה כי סירבה להגיש תלונה לאחר שנקלעה לעימות בו שטחו הבנות את טענותיהן כלפי האב, מפני שאחת הבנות היתה אמורה להינשא

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אחר הצהרים (חמישי) בארבעה ימים את מעצרה של אם הבנות מהשפלה שאביהן חשוד כי אנס אותן וביצע בהן מעשים מגונים במשך שנים. האם, בת ה-49, נעצרה אמש בחשד שידעה על מעשי בעלה, אך לא דיווחה עליהם ולא ניסתה למנוע אותם.

חוקרי המשטרה טענו בפני האם, כי הם חושדים שהאם תפסה באחד המקרים את בעלה מבצע מעשה מגונה באחת מבנותיהן, אך האם מסרה בתגובה כי צעקה על בעלה וחשבה שבכך תסתיים הפגיעה בבנותיה. עוד סיפרה האם בחקירתה, כי לאחר שנקלעה לעימות בו האשימו הבנות את אביהן בפגיעה מתמשכת, היא נמנעה מלהתלונן על כך במשטרה, מאחר ובאותה העת אחת הבנות היתה אמורה להינשא ובשל כך היא לא רצתה שהתלונה תעיב על המאורע.

במשטרה חושדים כי האם יודעת על מקרים נוספים וכי היא היתה עדה למעשים שמיוחסים לאב ולא עשתה דבר כדי למנוע את הישנותם.

עורכת הדין אורית חיון מהסנגוריה הציבורית, המייצגת האם, טענה כי "האם מזועזעת בעצמה מהעבירות שבה חשוד בעלה, ומקווה כי הוא ישלם עליהן את מלוא העונש. יש לציין כי היא תומכת תמיכה מלאה בבנות, וידעה על כך שהן הולכות להגיש תלונה במשטרה. היא בעצמה קורבן בסיפור הזה ונפלה קורבן לאלימות מצד בעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully