וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעיר מאזור י-ם היכה ואנס את שכנתו

גלעד גרוסמן

10.6.2010 / 15:16

בן 27, מאזור ירושלים מואשם כי אנס את שכנתו לבניין, לאחר שסיפרה לחבר משותף כי השניים ניהלו בעבר יחסי מין. לפי כתב האישום, לפני שביצע השכן את זממו, הוא אמר למתלוננת: "את צריכה שיאנסו אותך"

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד צעיר בן 27 מאזור ירושלים, בגין אונס שכנתו.

בכתב האישום נטען, כי המתלוננת ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם אחד מחבריו של הנאשם. לפני מספר חודשים היא סיפרה לחבר שבעבר קיימה יחסי מין עם הנאשם. בעקבות זאת התעמת החבר עם הנאשם, שהכחיש את הדברים.

לפי כתב האישום, לפני כשבוע וחצי ישבה המתלוננת יחד עם ידיד על ספסל ביישוב בו היא מתגוררת. הנאשם הגיע אף הוא למקום והתיישב לצדם. לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים ביקש הידיד לעזוב, ואז הנאשם שאל אותו למה הוא משאיר אותה לבד. כשהמתלוננת השיבה שאינה לבד, הוא אמר לה "סתמי, מי בכלל דיבר אתך" ואז היכה אותה, כך נטען.

היא נמלטה לעבר בית הוריה, כאשר הנאשם עקב אחריה וניסה לחנוק אותה בחדר המדרגות של הבניין. הוא המתין בפתח הדירה בזמן שהיא סיפרה לאמה מה התרחש, ואז ביקש ממנה לשוחח עמו ביחידות, כדאי שיוכל להסביר לה מדוע היכה אותה. הוא אמר לה שהיכה אותה כי יש לה "פה גדול", וביקש שתתלווה אליו לביתו כדי שיוכלו להמשיך ולשוחח.

על פי כתב האישום, כשהגיעו השניים לחדרו של הנאשם, הוא נעל את הדלת. הנערה שאלה אותו למה עשה זאת, ואז הוא השיב לה: "את צריכה שיאנסו אותך". הוא החל להכות אותה ולהפשיט אותה, למרות התנגדותה, ואז אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

לאחר מכן השליך את המלוננת לרצפה והורה לה להתלבש ולשטוף את פניה לפני שאיפשר לה לעזוב את הבית. כשהיא עזבה הוא צעק לעברה: "עכשיו נראה אם תפתחי את הפה, אני אקבור אותך". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully