וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש של הנשים מתחיל היום

נורית אמיתי

10.6.2010 / 7:43

במקום להתעצבן מכך שהבעל הולך להידבק למסך למשך חודש, נורית אמיתי הולכת לעשות חיים. לקבוע עם חברות, לצאת לסרטים רומנטיים ולצחוק על חשבונו כל ערב

פיצוחים קניתן, את מסך הפלסמה חידשתן? האם הכנתן לעצמכן פקקי אוזניים וסבלנות אין קץ? עם החברות כבר קבעתן? אז אתן מוכנות לחודש הקרוב.

אני אישית מעולם לא התחברתי לכדורגל וגם אף פעם לא שאלתי אם הכדורגל חשובים יותר ממני. הבנתי מהר מאוד את מקומי בשעה שעשרים ושניים אנשים רצים אחרי הכדור. יש דברים שלקחתי מראש בחשבון והבנתי שמגבר שמתעניין בכדור אחד, עגול ורחוק מ- 90-60-90, אין לי מה לחשוש.

נכון שהקרב על הכדור מצחיק רבות מאיתנו, אך הפעם אולי כדאי שנחליף דיסקט וננסה להבין את המסכנים שמהערב יתיישבו על כורסת הצפייה, יושיטו ידיים לתוך שקי הפיצוחים וילעסו משולשי פיצה. את התקופה הזו צריך לדעת לנצל ועוברי זה הזמן הכי טוב לחזור לחברות הטובות, ואלו שמוגדרות כמכרות או ידידות, לקבוע איתן לצאת צעדה משותפת, לצפות בהצגה או בסרט רומנטי. כל הדברים שהם, שוחרי הכדור, לא ממש רוצים לעשות.

חבקי, אל תתעצבני

ברוח האינטליגנציה הרגשית שהפכה פופולארית בשנים האחרונות, שווה לגלות אמפטיה לדבוקים למסך. ניסיון עתיר שנים ומונדיאלים מלמד שכדאי להכין רשימה מדויקת של המאכלים והנשנושים האהובים, סוגי בירות מועדפות ולמלא בהם את המקרר. כיון שאת כל זה הם יאכלו בסלון כדאי לקפל שטיחים, להניח מגבונים לחים בהישג יד, להצמיד לכל צופה קערה לפסולת ולהוריד את מפלס הציפיות בנוגע לניקיון וסדר בבית.

ואם כבר ללכת לקראת חולי המסך, נסי להיכנס לעניינים מהמקום של הבנה ואמפטיה. תראי להם שגם את מסוגלת לקלוט מה קורה ומי נגד מי, גם במחיר של כמה 'דחקות' קואליציוניות על חשבונך. בסופו של דבר את המנצחת כי מי היה מאמין, שתנסי לדעת מה באמת קורה במגרשים ועוד תזכי לתגובה כלשהי. זו גם הסיבה ששווה, מהמקום הציני, המרגיע והמבין לקנות חצוצרות מפלסטיק, צעיפים קלילים בצבעי הקבוצות האהובות עליהם, כובע תואם ובעיקר אטמי אוזניים עבורך.

בסופו של דבר זו בדיוק הסיבה שהם, הגברים, במאדים, ואנו בנוגה וברוגע. כי אין מה להתרגז על הדבר המתגלגל הזה שממחבר בין רוב הגברים בעולם והכל בלי מחסומים של פוליטיקה וגבולות מדיניים במחלקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully