וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר האמריקאי בא להצדיע לתושבי שדרות

רמי שני

10.6.2010 / 12:02

שגריר ארצות הברית בישראל ג'יימס קנינגהאם הגיע לביקור הזדהות בעיר מוכת הקסאמים והבטיח לפעול להפסקת הירי משטח עזה. "כהורה", הוא אמר לתושבים, "קשה לתאר את מה שעברתם כאן כשרקטות נפלו כל יום ליד בתי ספר"

שי מכלוף

(צילום:שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

שגריר ארצות הברית בישראל ג'יימס קנינגהאם ערך הבוקר (חמישי) סיור בשדרות. במהלך הסיור אמר השגריר לראש העיר דוד בוסקילה, כי "ממשלתנו וממשלת ישראל יעשו ככל האפשר להפחתת ירי הרקטות לעבר ישראל". קנינגהאם אמר כי "מאוד ברור שמדובר במקום מיוחד. אתה, בני עירך וממשלתך גיליתם אומץ ועמידות ועברתם את המצב הבלתי אפשרי הזה".

קנניגהאם הוסיף, כי אנשים אינם יכולים לתאר לעצמם את המצב בשדרות. "כהורה, קשה לתאר את מה שעברתם כאן כשרקטות נפלו כל יום ליד בתי ספר ובכל סביבת החיים שלכם. שתי הממשלות מנסות להביא לפתרון המצב, לעצור את זה ולדאוג שהמצב לא יחזור. אם נצליח למצוא את הדרך לעבוד ביחד, לא ייפלו יותר רקטות באזור בעתיד. אנחנו מתכוונים לעשות כל שביכולתנו כדי להביא לכך".

בוסקילה תיאר בפני קנינגהאם את מצב ילדי העיר. בוסקילה אמר כי "יותר מ-74% מהילדים ביישוב נמצאים במצב של פוסט טראומה. יש כאן ילדים שלא מכירים מציאות אחרת, והם נאלצים להתמודד איתה. הם צריכים להישאר כל הזמן קרוב למרחבים מוגנים". בוסקילה הוסיף, כי "יש כאן פחד גדול מאוד. רק בשבוע שעבר התפוצצה רקטה, ואי אפשר לחיות בצורה כזו. למרות זאת, אנחנו לא מאבדים תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully