וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט בצפון? אסד ארגן לסורים מונדיאל בחינם

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.6.2010 / 13:17

גם אזרחי סוריה יוכלו ליהנות ממשחקי המונדיאל, לאחר שבהוראת הנשיא הושג הסכם עם רשת אל ג'זירה שיאפשר את שידור המשחקים בטלוויזיה הסורית

נשיא סוריה בשאר אסד דואג לאוהדי הכדורגל: סוכנות הידיעות הסורית "שאם-פרס" דיווחה הבוקר (חמישי) כי בהוראתו של הנשיא, הושג הסכם בין רשות השידור הסורית לבין רשת הטלוויזיה הקטארית "אל-ג'זירה" במסגרתו ישודרו בערוץ הראשון והשני בסוריה מרבית משחקי אליפות העולם שתיפתח מחר בדרום אפריקה. על פי הדיווח, רשות השידור הסורית שילמה "סכום נכבד של כסף" ל-'אל-ג'זירה' ובתמורה יוכל הציבור הסורי לצפות בחינם במשחקים.

מנהל רשות השידור הסורית, מען חיידר, מסר לסוכנות הידיעות כי הרשות בכלל לא התכוונה לשלם את הסכום הזה לאל-ג'זירה בשל גובהו "אולם הנשיא אסד הורה לגופים הנוגעים בדבר לשלם את המחיר כדי שלא תישלל מאזרחי סוריה הזכות לעקוב בחינם אחר אליפות העולם". גורמים ברשת אל-ג'זירה מסרו לסוכנות "שאם-פרס" כי הסכום ששילמה ממשלת סוריה עבור שידור 22 משחקי כדורגל עומד על 10 מיליון דולרים.

מונדיאל 2010 ייפתח מחר במשחק בין המארחת דרום אפריקה לבין מקסיקו (שידור ישיר בשעה 17:00 בערוץ 1). מאוחר יותר מחר ייערך המשחק השני בין אורוגוואי לצרפת. מונדיאל זה יהיה הראשון שנערך ביבשת אפריקה. איטליה היא האלופה הנוכחית, לאחר שזכתה במונדיאל 2006 שנערך בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully