וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: לאן נעלמו 15 כדורסלנים מגאנה?

איילה חננאל

9.6.2010 / 18:00

15 סטודנטים מגאנה הוזמנו לישראל למשחק ידידות בכדורסל - ונעלמו. במשרד הפנים מעריכים: הם ניצלו את האשרה והפכו למהגרי עבודה. עכשיו הכדור במגרש של רשות ההגירה

15 סטודנטים מגאנה, הוזמנו על ידי אגודת הספורט אס"א תל אביב לטורניר ידידות של משחקי כדורסל, אולם מתחילת השבוע נעלמו עקבותיהם. ברשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים מעריכים כי הסטודנטים ניצלו את אשרת השהייה שניתנה להם, כדי להפוך למהגרי עבודה.

15 הסטודנטים נחתו בשבת האחרונה, והיו אמורים להגיע לאכסניית גורדון בתל אביב. לאחר מכן, היתה אמורה הקבוצה לטוס לאילת על מנת להשתתף בטורניר הכדורסל, אך עם הגעת חברי הקבוצה לאכסנייה ביום ראשון, לקחו חבריה את חפציהם, ומאז נעלמו עקבותיהם. ברשות האוכלוסין וההגירה מציינים כי הדיווח על היעלמותם של חברי הקבוצה הגיע מאגודת הספורט אס"א תל אביב, לאחר שלא הגיעו למשחקים באילת.

מנכ"ל הרשות, אמנון בן עמי, אמר כי "מדובר במקרה שמצטרף לרשימת מקרים שאירעו באחרונה של קבוצות הנכנסות לארץ במסווה של קבוצות ספורט או תיור ומנצלות את האשרות שניתנו להן כדי להפוך למהגרי עבודה ומדובר במגמה שהולכת וגדלה. הם מנצלים את הפתיחות שלנו לרעה".

ברשות מזכירים מקרה שאירע באחרונה, ובו קבוצה של שמונה גיאורגים שטסו לארץ באמצעות סוכנות נסיעות כקבוצת תיור, נעלמו מהמלון בו היו אמורים לשהות בירושלים. במקרה זה, הדיווח על היעלמותם של האזרחים הזרים הגיע מסוכנות הנסיעות שניפקה לשמונה את הכרטיסים ודאגה להם לסידור האשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully