וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה? מפגני הזדהות מול בסיס שייטת 13

אריאל נוי

9.6.2010 / 14:24

משלחת של נציגים מהקרן למפעלי שיקום הגיעה לבסיס שייטת 13 להביע הזדהות. הלוחמים הנרגשים יצאו לקבל את פניהם: "הדברים האלה מאוד מחזקים אותנו"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: יאיר דניאל)

.

מפגן הזדהות יוצא דופן ומרגש התרחש היום (רביעי) בכניסה לבסיס שייטת 13 בעתלית. כ-30 ממשוקמי הקרן למפעלי שיקום הגיעו על מנת להביע תמיכה והזדהות עם החיילים.

את פני המשלחת קיבלו קציני שייטת, שהובילו את אנשי הקרן למצפה הסמוך לבסיס. רב סרן ב' קיבל מידיהם פרחים משוקולד, וקשה היה שלא להבחין בהתרגשות שפקדה את החיילים ואת אנשי הקרן. קציני השייטת הודו למשתקמים על המחווה, והתנצלו על כך שלא כל החיילים הגיעו.

"אנחנו ממשיכים במשימות שלנו", הסביר אחד הקצינים, "והדברים האלה מאוד מחזקים אותנו". אחד הנציגים של הקרן למפעלי שיקום, נכה צה"ל ממלחמת שלום הגליל, אמר לחיילים: "אני מחזק את ידיכם. אנחנו מאמינים בכם וסומכים עליכם. קשה לנו עם מה שכתבו בעיתונים בעולם, ואין לנו ספק שפעלתם ללא דופי. אין צבא הומני כמו צה"ל".

עוד סיפרו החיילים כי בשבוע שעבר הגיע לבסיס ילד בן 10 משדרות, שסיפור המשט נגע לליבו. הילד הביא לחיילים תבשילים וממתקים והביע רצון לשרת בשייטת. אחד החיילים סיפר לוואלה! חדשות, כי "כמו היום, היתה זו מחווה מרגשת מאוד. זה מחזק אותנו כיחידה וכלוחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully