וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטים במשפט קרפ סיירו בזירת הרצח בים

גלעד גרוסמן

9.6.2010 / 12:49

משפט הרצח של אריק קרפ הגיע היום לחוף הים בתל ברוך, שם מצא את מותו. השופטים קיבלו סקירה על הנקודות המשמעותיות בזירה מהמקום בו הגיעו הנאשמים ועד לאתר בו נמצאה הגופה

נועם אשל

(צילום: נועם אשל. עריכה: גדי וינסטוק)

הרכב השופטים שדן במשפט הרצח של אריק קרפ הגיע הבוקר (רביעי) לחוף תל ברוך בתל אביב כדי לחזות במו עיניהם בזירת הרצח. התובע במשפט, עורך הדין מנחם מזרחי מפרקליטות מחוז תל אביב, הסביר לשופטים, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף, על הנקודות המשמעותיות בזירה מהמקום שבו הגיעו הנאשמים ועד למקום מציאת הגופה מול תחנת הכוח ברידינג. השופטים הלכו במשך כשעה לאורך מסלול של כקילומטר וחצי אשר בו התפתחו האירועים שהובילו למותו של אריק קרפ באוגוסט אשתקד.

בין השאר הציג עורך הדין מזרחי לשופטים את הנקודה שבה התרחשה הקטטה בין הצדדים, את המקום שבו ישבו קודם לכן בני משפחת קרפ וששם על פי כתב האישום פנה אחד הנאשמים אל קרפ וביקש ממנו ש"יסדר לו את אשתו או את בתו" וכן מקומות שונים שבהם נמצאו כתמי דם לאורך מסלול מנוסתו של קרפ. כן הציג עורך הדין מזרחי את הנקודה המשוערת שבה קרפ נכנס, לטענת התביעה, אל תוך המים.

במהלך הסיור שאלו השופטים שאלות הבהרה שונות. עורכי דינם של הנאשמים משה מרוז, אשר חן וגיל פרידמן, הציגו את גרסתם ואת טענותיהם למה שהתרחש באותו הערב.

אריק קרפ נהרג ב-14 באוגוסט אשתקד בזמן ששהה עם אשתו ובתו אנטליה בטיילת של חוף תל ברוך בתל אביב. שלושה צעירים הועמדו לאחר מכן לדין באשמת רצח: ג'מיל עדס, בן 25, עבדל רחמן עדס, בן 21, וקטין נוסף בן 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully