וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת נכדו הפעוט של בכיר במגזר החרדי בירושלים

אריאל נוי

9.6.2010 / 10:32

הפעוט בן השנה וחצי נמצא ללא דופק וכשהוא מחוסר הכרה הבוקר במיטתו. מאמצי ההחייאה של החובשים לא צלחו ומותו נקבע בבית החולים. סיבת המוות עדיין לא ברורה

נכדו של בכיר בישיבה חרדית-ליטאית מהגדולות בישראל מת הבוקר (רביעי) מסיבה שעדיין אינה ברורה. הפעוט, בן כשנה וחצי, נמצא במיטתו בדירת הוריו שבירושלים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ועורו מכחיל. צוותי ארגון "איחוד הצלה" וכן פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פתחו במאמצי החייאת הפעוט ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים "שערי צדק" בבירה.

עם הגעתו לבית החולים המשיך צוות טיפול נמרץ לבצע בו פעולות החייאה אולם לאחר כחצי שעה מאמצי ההחייאה עלו בתוהו ונקבע מותו של הפעוט. בבית החולים עדיין לא יודעים לומר מה היא סיבת המוות, ובנוסף עדיין לא ידוע האם גופתו תישלח לנתיחה במכון הפתולוגי באבו כביר.

אלי פולק, חובש בכיר מ"איחוד הצלה" סיפר לוואלה! חדשות אודות אירועי הבוקר. "הגענו לבית וראינו תינוק מכחיל, ללא דופק וללא נשימה", סיפר. "הבנו שמשהו לא בסדר ופתחנו בהחייאה אינטנסיבית כדי להציל את הפעוט. לאחר מכן הצטרף צוות של מד"א ופינה אותו לשערי צדק שם נקבע מותו".

מבית חולים שער צדק נמסר: "בשעת הבוקר הגיע אלינו פעוט בן שנה וחצי כשהוא מחוסר הכרה ומצב אנוש. אחרי החייאה הממושכת בבית החולים נקבע מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully