וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירים מטייבה דקרו חמישה נערים

איילה חננאל

9.6.2010 / 8:35

המשטרה עצרה שלושה חשודים שניהלו מרדף ברכב אחר חמישה נערים. בתום המרדף, שהסתיים לאחר שהנערים איבדו שליטה על רכבם, תקפו החשודים את הצעירים במברגים ובמוטות ברזל

שלושה חשודים בני 25-23 נעצרו בחשד שתקפו 5 נערים, ניהלו מרדף מסוכן בכביש שבסופו אף דקרו אותם. המקרה אירע לפני כחודש אז יצאו המתלוננים מארוע התרמה בצומת בית עובד. הצעירים הבחינו במספר בחורים שצעקו לעברם וחשפו את איבר מינם בפניהם.

הצעירים ניסו לעזוב את המקום במכוניתם, אולם החשודים המתינו להם, חסמו את דרכם, והחלו לזרוק לעברם אבנים. נהג הרכב הצליח להימלט מהתוקפים ואלו החלו לרדוף אחריו ולנהל מרדף בכביש 431.

במהלך האירוע, ותוך כדי ניסיון נהג הרכב לחמוק מהתוקפים הוא איבד שליטה על הרכב הסתחרר ונעצר. התוקפים עצרו את רכבם באמצע הכביש, ניגשו לרכב של הצעירים, ניפצו את שמשתו, תקפו את יושבי הרכב ודקרו שניים מהם. הפצועים פונו במצב קל לבית חולים וולפסון לקבלת טיפול רפואי.

לדברי המשטרה התוקפים לא בחלו באמצעי תקיפה, שכללו מברגים ומוטות ברזל, וביצעו מרדף תוך כדי שהם מסכנים עוברי אורח בכביש. "התוקפים לא ידעו שובע עד שלא השיגו את המתלוננים וכילו בהם את זעמם".

במהלך חקירה, בפיקודו של רפ"ק גיא קטר, נעצר בעל הרכב גבר בן 25 תושב טייבה, שהודה בעבירות המיוחסות לו. שני חשודים נוספים, בני 24, ו-23, אף הם תושבי טייבה נעצרו ובחקירתם הכחישו כל קשר למעשים. מעצר החשודים הוארך עד מחר ובמשטרה מסרו כי בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully