וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פעוטות הושארו ברכב בחניון ביה"ח רמב"ם

קובי מנדל

9.6.2010 / 8:32

השניים, בני שנתיים וארבע, התגלו על ידי עובר אורח אשר הזעיק את אנשי האבטחה. הם הוצאו מהמכונית כשהם בריאים ושלמים. האב של הפעוטות, רופא בן 30, נחקר בחשד להזנחת קטין

שני פעוטות בני שנתיים וארבע התגלו אמש (שלישי) סמוך לשעה תשע בערב כשהם נעולים בתוך מכונית שחנתה בחניון בתשלום של בית החולים רמב"ם בחיפה. עובר אורח שהבחין בפעוטות הזעיק את אנשי האבטחה ואלה הצליחו לאתר את הנהג והזעיקו במקביל את המשטרה. התינוקות הוצאו מהמכונית כשהם בריאים ושלמים.

מחקירת המשטרה עלה כי הנהג הוא רופא בן 30 מכפר כנא. הוא סיפר כי הגיע לבקר בן משפחה באחת המחלקות בבית החולים והחליט להשאיר את ילדיו ברכב בשל החשש שהם עלולים להידבק במחלה כלשהי. האב נחקר בחשד להזנחת קטין. הערכת מאבטחי בית החולים היא שהפעוטות נותרו ברכב כ-25 דקות.

מקרה נוסף של תינוק שהושם בסיכון בבית חולים אירע בשבוע שעבר בבית החולים זיו בצפת. אם, אשר תינוקה בן כשלושה שבועות אושפז בבית החולים, חשודה כי הטיחה אותו במדרגות. האם נעצרה ובחקירתה טענה כי התינוק נפל לה מהידיים. מפרטי המקרה עולה כי האם בת ה-28 והאב בן ה-30 מחצור הגלילות הגיעו לבית החולים לאחר שתינוקם סבל מחום גבוה. הוא אושפז בבית החולים לעריכתן של בדיקות ובשבוע שעבר פרץ בין השניים ויכוח בין אל מול הורים לתינוקות שמאושפזים אף הם במחלקה.

לפי החשדות, הוויכוח התלהט ולפתע תפסה האם את התינוק והשליכה אותו על הרצפה בבית החולים. ההורים מיהרו להזעיק את הצוות של בית החולים והרופאים ההמומים הרימו את התינוק ולקחו אותה לחדר הניתוח כשהוא סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו.לאחר מכן התינוק הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה להמשך טיפול וזאת בשל הדרדרות מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully