וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחווה לטורקיה לא תשנה את היחס כלפינו"

8.6.2010 / 0:04

שר החוץ נאם בפני חברי ועידת הנשיאים בניו יורק והדגיש כי מחווה של ירושלים כלפי אנקרה, לא תוכל לשנות את העמדה הטורקית כלפי ישראל. "חל שינוי אסטרטגי בהנהגה הטורקית". בנוגע לפתיחת המעברים ממצרים לעזה אמר ליברמן כי "שמירת השקט בעזה היא קודם כל אינטרס מצרי"

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס אמש (שלישי) למדיניות שבה נוהגת טורקיה, מאז פרץ המשבר עם ישראל, על רקע אירועי המשט לעזה. במפגש עם חברי ועידת הנשיאים בניו יורק, אמר ליברמן כי "זו טעות לחשוב שאפשר לשנות את העמדה הטורקית כלפי ישראל בעוד מאמץ או מחווה, משום שמדובר בשינוי אסטרטגי בהנהגה הטורקית, שנובע מתמורות עמוקות בחברה הטורקית".

שר החוץ התייחס גם להחלטות העתידות להתקבל היום במועצת הביטחון של האו"ם בעניין סנקציות על אירן. לדבריו, "אני מקווה שבדיון מחר במועצת הביטחון של האו"ם נראה החלטות קשות אמיתיות נגד אירן, אך המצב כנראה קצת שונה וזו בעיה של כל הקהילה הבינלאומית. כבר עכשיו יש למצב השפעה דרמטית על מדינות המפרץ".

בנוגע לפתיחת המעברים ממצרים לעזה, אמר ליברמן כי "שמירת השקט בעזה היא קודם כל אינטרס מצרי וכי יש שיתוף פעולה טוב מאוד בין כוחות הביטחון של ישראל ומצרים".

עדכון ראשון: 21:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully