וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילת השמאל טלי פחימה הודיעה: התאסלמתי

עידן אבני וניר יהב

8.6.2010 / 17:29

בטקס במסגד באום אל-פחם, עברה פעילת השמאל הרדיקלי הליך מזורז להמרת דתה. השייח' שליווה אותה סיפר לוואלה! חדשות: "היא השתכנעה שהאיסלם הוא הדרך שלה"

פעילת השמאל הקיצוני טלי פחימה התאסלמה אתמול (שני) במסגד אל פארוק באום אל-פחם. פחימה אמרה לאתר של הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית כי ראש הפלג, השייח' ראאד סלאח, הוא הסיבה להתאסלמותה: "כשראיתי לראשונה את סלאח, הרגשתי שדבר-מה הרעיד אותי מבפנים, למרות שהוא לא דיבר עימי ולו מילה אחת. ארשת פניו, צניעותו וכל דבר בו קראו לי להתאסלם".

פחימה בחרה להודיע על התאסלמותה באום אל-פחם, עירו של סלאח, ביחד עם בכירי דת מקומיים כגון השייח' יוסוף אל-באז, תאופיק יוסוף ומוסטפא רידא.

השייח' יוסוף אל-באז, מי שליווה אותה לאורך הדרך, אמר לוואלה! חדשות: "ליוויתי אותה כל התקופה, שכללה 12 מפגשים. ידעתי שהיא מחפשת את האושר בחיים ובעולם הבא, וסיפקתי לה את התשובות". פחימה עצמה סירבה לאשר או להכחיש לוואלה! חדשות את הדברים.

אל-באז הוסיף כי "היא השתכנעה שהאיסלם הוא הדרך שלה. אני זה שיצר איתה קשר. בכל המפגשים דיברנו... האיסלם מקבל כל אחד שמחפש את אלוהים. מעכשיו והלאה היא תלמד מה צריך לעשות באיסלם, את הקוראן והתפילות. התאסלמות לא קשורה בשום טקס. במסגד היא ביקשה להיכנס לדת האיסלם. ישבתי איתה עם עוד אנשים, והסברנו לה מה צריך לעשות. היא הכריזה שהיא רוצה להתקבל לאיסלם. זה קרה תוך כמה דקות".

בדצמבר 2005 קיבל בית המשפט המחוזי בתל אביב את עסקת הטיעון בעניינה של פחימה וגזר עליה 3 שנות מאסר. פחימה הורשעה במגע עם סוכן חוץ מתוך כוונה לפגוע בביטחון המדינה, מסירת ידיעה לאויב לתועלתו ועבירה של הפרת הוראה חוקית. במסגרת העסקה, הודתה פחימה כי תרגמה מסמך מסווג מעברית לערבית, ובכך סייעה לפלסטינים שהיו מבוקשים לחמוק מידי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully