וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסינות יתר

ח"כ מיכאל בן ארי

8.6.2010 / 10:15

עוד בטרם אישרה המליאה את המלצת ועדת הכנסת להגביל את זכויותיה של ח"כ זועבי בעקבות השתתפותה במשט, ח"כ מיכאל בן ארי יוצא לחגוג ניצחון: "אתמול היה יום גדול, יום של שפיות, יום של התפכחות"

מסתבר שהמילה 'דמוקרטיה', הפכה אצל חלק מחברי הכנסת לסוג של מילת קסם, איתה הם יכולים לבצע את כל התועבות שבעולם. האמירה החד משמעית של ועדת הכנסת, לפיה דמוקרטיה אינה מתן רשות לחיסול המדינה, הוציאה אותם מדעתם. אותם אלו שהובילו את שלילת החסינות של הרב כהנא באופן גורף וללא שום הרהור, פתאום, זעקו חמאס (תרתי משמע), על שלילת חלק מועט, מזכויות היתר של סייענית הטרור חה"כ זועבי.

אזכיר, ששלילת חסינותו של הרב כהנא, היתה רק משום שבקש להפגין באום אל פחם, זה הספיק כדי לקיים נגדו מסע הסתה ושיסוי. לא שמענו אז את אנשי מרצ זועקים שמדובר ברמיסת הדמוקרטיה, או בהשתלטות הרוב על המיעוט. היום לעומת זאת, הם נזעקו להגן בחירוף נפש, על חברת כנסת שהשתתפה במשט טרור, בו היתה התארגנות מתוכננת לפגוע בחיילי צה"ל, התארגנות שכמעט נגמרה באסון כבד, של חטיפת חיילים או פגיעה בנפשם. בחסדי ה', כשחיילנו הגיבורים שוכנעו שבין משתתפי המשט לבין 'אנשי שלום', מפרידים שבריות, אקדחים ואלות ברזל, הם שלפו את הנשק האמיתי כדי לחלץ את חבריהם, ועל כך העם בישראל מצדיע להם.

המדינה היחידה שמשלימה עם הסתה

יש מי שבחרו להשוות בנסיבות אלה את חברי הכנסת הציונים לצוררי ישראל הנאצים. זו דמגוגיה זולה ומרושעת, המבקשת לעשות השוואה בין יהודי גרמניה, לבין חברי כנסת מן המגזר הערבי. שאלתי, וכי יהודי גרמניה, הכריזו שהם לא גרמנים? שהם שואפים לחסל את גרמניה כמדינה גרמנית? האם הם קיימו הפגנות תמיכה במי שהפגיז את אזרחי גרמניה? האם הם הסתובבו בעולם, התחבקו עם אלו שמבקשים להשמיד את גרמניה? הסיתו להחרים את גרמניה בכל במה אפשרית שניתנה להם, תוך נפנוף בדרכון הדיפלומטי של המדינה שהם מבקשים להשמיד?

זהו, שזוהי השוואה שכל כולה בוז לאינטליגנציה של העם בישראל, תוך זילות חמורה של קורבנות השואה. יהודי גרמניה, היו אזרחים נאמנים, נלחמו במלחמותיה, סייעו לכלכלתה, היו שותפים מלאים בפיתוחה ושיקומה. וכל השוואה למה שאנחנו חווים כאן היא רשעות או טיפשות. איזו מדינה היתה משלימה עם רקורד של חבר הכנסת עפו אגבריה, המתגאה שיזם הפגנות נגד מדינת ישראל, באמצע מבצע 'עופרת יצוקה'. איזו מדינה מתוקנת היתה מאפשרת לאחמד טיבי, לשוב למליאת הכנסת לאחר שהוא מכריז בשידור, 'אנחנו נטפל בגלעד שליט'. איזו מדינה היתה משלימה עם ההסתה של זאחלקה נגד שר הביטחון, כפי שהוא נהג בראיון מול דן מרגלית?

טיבי וזאחלקה - עכשיו תורכם

אתמול היה יום גדול, יום של שפיות, יום של התפכחות. החכי"ם הערבים והסמול [כך במקור] האנטי ציוני, הבינו שהדהירה שלהם על סוס הטיפשות שלנו נגמר. זועבי, פתחה לכולנו את הראש. רק לפני שבועיים תקפו אותי חכי"ם על הדרישה לשלול את זכויות היתר של סייעני הטרור, לשמחתי ההתפכחות הביאה אותם היום לתמוך בעמדתי. התמונות המזוויעות של חיילי השייטת, שהונו כאילו מדובר ב'משט שלום' או ב'סיוע הומניטרי', לימדו את כולנו שאת הדמוקרטיה יש לשמר מכל משמר, מפני אלו שמשתמשים בה, כדי לחסל אותנו.

מדינת ישראל, היחידה שיש לנו. יקרה לנו, ועדת הכנסת, החליטה היום להתגייס לשמור עליה, אני מצדיע לחברי הוועדה וליו"ר לוין, על הנחישות, והדיפת הקללות והנאצות של שונאי ישראל. ההחלטה בעניינה של זועבי, היא מבחינתי צעד ראשון וקטן. בהמשך, אדרוש לדון גם במורים המסורים שלה, אחמד טיבי וזאחלקה. אם חפצי חיים אנחנו, המציאות של מעוז טרור בכנסת, חייבת לעבור מן העולם בנחישות וללא היסוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully