וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך בתי הזונות" של ת"א נעצר תחת זהות בדויה

איילה חננאל

8.6.2010 / 8:30

החשוד שנעצר הוא ג'קי יזדי, הבעלים המיתולוגיים של מועדון החשפנות ה"טרופיקנה", המבוקש ע"י המשטרה במשך כשנה. לדברי המשטרה הוא ניסה להקים בית בושת בקפריסין

ג'קי יזדי, 61, נעצר אתמול (שני) על ידי בלשי מרחב דן בחשד כי במהלך 9 השנים האחרונות נהג לסחור בנשים שהועסקו בבתי בושת ברחבי תל אביב וכי פעל, יחד עם אחרים, להקמת בתי בושת בקפריסין שם היו אמורות להיות מועסקות נשים נוספות בהן על פי החשד סחר. יזדי נעצר לאחר שהתקבל מידע מודיעיני כי הוא שוהה ברמת גן ועם מעצרו הציג מסמכים מזויפים וניסה להסתתר תחת זהות בדויה. הוא הובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך בשישה ימים.

בכניסה לאולם המעצרים טען יזדי כי כלל לא ידע כי הוא מבוקש. "כאשר המשטרה פרסמה שנמלטתי הייתי בירושלים, למדתי תורה בישיבה של הרב ברלד וחשבתי ששכחו, אח"כ חזרתי לביתי ברמת גן ומאז אני שוהה שם. כל הזמן הייתי בארץ ולא ברחתי לחו"ל", אמר.

בנוגע לחשדות המיוחסים לו, אמר יזדי "מה שהיה לפני 15 שנה בשנות ה-90 שימו מאחור, מזה 10 שנים שאינני עוסק בתחום וחזרתי בתשובה ומשנת 98 כל הזמן מנסים לייחס לי את אותן החשדות, אונס סחר בנשים וכו'. אני לא הבאתי נשים ארצה ולא סחרתי באיש אני בכלל לא מכיר את רמי סבן וכל האנשים האלה.

יזדי התפרסם לאורך השנים בשל בעלותו על מועדון החשפנות לשעבר "הטרופיקנה" בבורסת רמת גן, מועדון חשפנות שהיה לאורך שנים היעד מספר אחד של מחלק המוסר במשטרה. ג'קי וגולן יזדי, אב ובנו, מוגדרים כמבוקשים על ידי המשטרה מאז ספטמבר 2009 בעת שהתבקשו להיחקר כחשודים העיקריים בתיק סחר הנשים בו היה מעורב רמי סבן שנחשף ביוני 2009 במסגרתו מכרו החשודים עשרות נשים והרוויחו מכך מיליוני שקלים.

12 מקומות לעיסוק בזנות

על פי החשד יזדי לקח חלק ברשת סחר בנשים בה היה שותף גם רמי סבן, אשר נגדו הוגש בחודש מרץ האחרון לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום המייחס לשניים עבירות של סחר בנשים לעיסוק בזנות, החזקת מקום לשם זנות, סרסרות, תקיפה, איומים ועבירות נוספות.הרשת נחשפה בעקבות חתימת הסכם עד מדינה עם מי שהיה לו חלק מרכזי באימפריית הזנות של החבורה.

מכתב האישום שהוגש נגד סבן עולה כי יזדי וחבורתו החזיקו בין השנים 1999-2004, 12 מקומות לעיסוק בזנות בתל אביב וברמת גן, ובין 2005-2006 ניהלו משרדים להזמנת שירותי מין בטלפון בתל אביב. מכתב האישום עולה כי הם הבריחו לארץ דרך מצרים מאות נשים ממדינות חבר העמים לשם מכירתן למכוני ליווי שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully