וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הציל אישה מחנק לאחר ניתוח אף כושל

קובי מנדל

8.6.2010 / 7:50

אישה בת 33 כמעט נחנקה למוות לאחר ניתוח פלסטי באפה. המנתח הפרטי התעלם מפניותיה, ורק ניתוח מתקן בביה"ח כרמל השיב לה את נשימתה. "היא פשוט לא יכלה לנשום - גם אם רצתה"

אוסנת, תושבת הצפון בת 33, ניצלה ממוות לאחר שכמעט נחנקה בשל ניתוח פלסטי באפה. זאת לאחר ניתוח משקם שעברה בבית חולים כרמל בחיפה.

לאחר הניתוח הפרטי שעברה, היא החלה לסבול מקשיי נשימה. "הרגשתי שאני נחנקת, האוויר פשוט לא נכנס לי דרך האף. הרגשתי כאילו חונקים אותי עם חבל על הצוואר", אמרה אוסנת.

"עם הזמן לאחר הניתוח הליך הנשימה החל מסתבך יותר יותר, ובגלל שלא נשמתי לא הצלחתי להירדם בלילות, חוש הטעם שלי נעלם ולא הרגשתי טעם בשום דבר שאכלתי, התקשתי בדיבור והתחלתי לאבד את היציבות וליפול פתאום מחוסר שיווי משקל".

לדבריה, היא פנתה למנתח הפרטי שביצע את הניתוח באפה שוב ושוב אך הוא התעלם מכל פניותיה. לאחר מספר פעמים בהם נפלה ונחבלה כתוצאה מאי שיווי משקל, היא החליטה לנסות את מזלה אצל מומחים ורופאים אחרים. "פניתי לאין סוף רופאים ומומחים, ואף מומחה לא רצה לטפל בי. הייתי אצל הרופאים הכי טובים בתל אביב ובירושלים אבל כולם אמרו לי שהם לא מוכנים לגעת בשום פאשלה שעשה רופא אחר כדי שלא הם יסתבכו במקומו. כבר לא ידעתי מה לעשות".

כמוצא אחרון פנתה אוסנת למחלקת אף, אוזן וגרון בבית החולים כרמל שם הסכים לבדוק אותה ד"ר אייל סלע. "כשראיתי את מה שקורה בתוך האף של אוסנת הייתי מזועזע", אמר סלע. "כל העצמות הפנימיות היו שבורות והיא פשוט לא יכלה לנשום - גם אם היא מאוד רצתה. המרחק מהמצב שבו היא הייתה ועד לחנק וסכנת חיים היה קצר".

למרות כל הסיכונים ובאישור מנהלת המחלקה ד"ר אילנה דואק לקח ד"ר אייל את אילנה וניתח אותה בבית החולים כרמל, ואילנה חזרה לחיים. "אני פשוט לא מאמינה", סיכמה. "אני סוף סוף יכולה לנשום כמו בן אדם נורמלי, כאבי הראש והסחרחורות שהיו לי נעלמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully