וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מצפה מהאופוזיציה לנהוג באיפוק"

פנחס וולף

7.6.2010 / 14:52

לקראת הצבעת אי האמון שעוסקת במשט לעזה, תקף ראש הממשלה את סיעת קדימה בכנסת. "בזמן מלחמת לבנון השנייה האופוזיציה התייצבה באופן ברור לצד הממשלה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הכנסת תדון בצהריים (שני) בהצעת אי האמון של סיעת קדימה בממשלה, אותה תציג יו"ר האופוזיציה ציפי לבני. כותרת אי האמון תהיה: "ניסיונם של גורמים בממשלה לברוח מאחריות ולהפנות את חיצי הביקורת בנושא המשט בעזה כנגד חיילי צה"ל ומפקדיו". ראש הממשלה תקף את קדימה בפתח ישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "אני מצפה מעמיתיי באופוזיציה לנהוג באיפוק, אחריות והתייצבות של ממש מאחורי מדינת ישראל, כי המשט הבא באופק".

"מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה", אמר ראש הממשלה. "מטרת המתקפה היא לפרוץ את הסגר על שלטון החמאס בעזה אשר הוטל בצדק על ידי הממשלה הקודמת. זאת על מנת למנוע הכנסת טילים, רקטות ונשק אחר לידי החמאס. המתקפה לא החלה עכשיו והיא נמשכת כמה וכמה שנים".

נתניהו המשיך ואמר כי "אנו זוכרים את 'עופרת יצוקה' ואת דו"ח גולדסטון שהגיע בעקבותיה. זוכרים את מלחמת לבנון השנייה ואת ההתקפה הבינלאומית הגדולה שהיתה על מדינת ישראל. באותם אירועים המצב היה שונה והאופוזיציה התייצבה באופן ברור לצד הממשלה. בזמן 'עופרת יצוקה' היינו בזמן מערכת בחירות, עצרנו את מערכת הבחירות והתראיינו מעומק השכנוע הפנימי על מנת להגן על ישראל בעת צרה. אותו הדבר קרה בזמן מלחמת לבנון השנייה. אני מצפה מעמיתיי באופוזיציה את מה שדרשתי מעצמי. דרושה אחדות ואחריות. ביחד אנו יכולים להדוף את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully