וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: האם שהטיחה בנה לא תואשם בניסיון רצח

עידן אבני

7.6.2010 / 12:43

במשטרה נוטים להאמין כי לאם שחשודה בהטחת בנה התינוק על רצפת ביה"ח זיו בצפת, לא היתה כוונת זדון. בשל כך, האישום נגדה צפוי לכלול סעיף של רשלנות חמורה ולא ניסיון רצח

האם החשודה כי הטיחה את תינוקה במדרגות של בית החולים זיו בצפת, נשלחה בצהרים (שני) למעצר בית למשך חמישה ימים. במהלך הדיון בבית משפט השלום בצפת, טענה המשטרה כי החקירה הסתיימה וכי חומר החקירה הועבר לפרקליטות לקראת גיבוש כתב אישום. במשטרה נוטים להאמין כי לאם לא הייתה כוונת זדון, ולכן ההערכה היא שהאישום נגדה יכלול סעיף של רשלנות חמורה ולא ניסיון רצח.

אמו של התינוק חשודה כאמור בהטחת בנה התינוק ואילו האב נעצר בחשד כי שינה את גרסתו לאחר שבתחילה מסר כי האם אכן הטיחה את התינוק ולאחר מכן שינה את גרסתו וטען כי התינוק נפל מידיה. בנוסף הוא עצור בחשד כי היכה את האם לפני המקרה.

פרקליטה של האם, עו"ד גיא אשכנזי טען בדיון כי בפרקליטות הודיעו לו שלא יוגש כתב אישום. "האם חוזרת הביתה. היא תורשה לבקר את בנה בבית החולים. אני מקווה שזה סוף הפרשה. הסבל היה קשה מנשוא. כולנו עם הלב לתינוק. התינוק נשמט מידיה ועל פי הודעת הפרקליטות לא יוגש כתב אישום".

"מדובר באם מסורה"

פרקליטו של האב, עו"ד אבשלום דואק אמר במהלך הדיון כי "צריך להשאיר את הילדים הנוספים אצל הסבתא. האם לא במצב שהיא יכולה להיות איתם ולטפל בהם. גרסתו של מרשי מההתחלה היתה שהילד נשמט מידיה. כל אחד בסיטואציה אליה נקלע האב, כאשר היה רואה את בנו במצב שהוא היה, היה פולט כי האם הטיחה אותו. גרסתו לא השתנתה מאז שנעצר".

קרובי משפחתם של שני הצדדים הגיעו לדיון שהתקיים היום בבית המשפט. חמותה של האם אמרה כי "בני הזוג לא חיו בשלום. הוא עזב אותה בחודש השמיני. מדובר באם מסורה. כשפגשנו אותה אחרי הלידה היא הייתה מאושרת ושמחה. כל מה שאומרים עליה לא יכול להיות. הבעל לעומת זאת דיבר עליה דברי כזב. יכול להיות שהוא העליל עליה".

חבריו של האב מסרבים להאמין כי חברם קשור לנושא. אחד החברים אמר כי "זה בן אדם רחמן שלא יכול לפגוע באף אחד. יש לו לב טוב וכל מי שמכיר אותו מהעבר יודע שלא היו לו בעיות התנהגות בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully