וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב איום נשלח לח"כ א-סנע: "אתה מת"

7.6.2010 / 12:15

בלשכתו של חבר הכנסת מסיעת רע"מ-תע"ל, התקבלו איומים בטלפון ודרך מכשיר הפקס. על המכתבים צוין: "אתה מת". א-סנע בתגובה: "האווירה מזכירה לי את הימים ערב ההתנקשות בראש הממשלה רבין"

ללשכת ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) בכנסת הגיעו הבוקר (חמישי) איומים דרך הטלפון ומכשיר הפקס. על גבי אחד המכתבים צוין: "אתה מת". בתגובה לדברים אמר א-סנע כי "אני מאשים את הימין בליבוי השנאה. האווירה מזכירה לי את הימים ערב ההתנקשות בראש הממשלה רבין, שנפל קורבן לימין ולמסע הסתה חסר אחריות".

עוד אמר א-סנע, כי "המדינה במשבר מנהיגות והחברה מוציאה את התסכול והשנאה על המיעוט החי בתוכה, תהליך כזה עברו מדינות שבסופו של דבר הימין הקיצוני הפשיסטי ניצל את אווירת המשבר להשתלט על השלטון". א-סנע הזהיר כי הדמוקרטיה בסכנה והבהיר כי "לא נהיה שק חבטות לכל מתוסכל במדינה".

גל המחאה כלפי חברי כנסת ערביים שהביעו את הזדהותם כלפי המשט שעשה דרכו לעזה, השפיע גם על אחת המשתתפות בו, ח"כ חנין זועבי (בל"ד). ביום רביעי שעבר דווח כי קבוצה ישראלית בפייסבוק קוראת להוציא להורג את זועבי. עד לסוף השבוע נרשמו בקבוצה מעל ל-600 משתמשי פייסבוק ישראלים. בעקבות דיון סוער בכנסת שבו כונתה ח"כ זועבי בין היתר "בוגדת", החליט משמר הכנסת להצמיד לה אבטחה בכנסת ומחוצה לה מחשש לביטחונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully