וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק שוחרר ונעצר: דרור אלפרון ממשיך להסתבך

איילה חננאל

7.6.2010 / 11:50

פחות מיממה לאחר ששוחרר למעצר בית בחשד לביצוע עבירות תנועה, נעצר העבריין דרור אלפרון פעם נוספת. הפעם מייחסים במשטרה לאלפרון חשד לסחיטה באיומים

בפען השנייה בתוך שבוע: העבריין דרור אלפרון נעצר הבוקר (שני) בחשד לסחיטה באיומים. חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרו את אלפרון וכן מספר חשודים נוספים. העצורים יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

על פי החשד, אלפרון סחט בעלי מסעדות ודרש מהם שייתנו לו בקבוקים ריקים בשביל חברת המיחזור שבבעלותו. בשעות הבוקר הגיעו השוטרים לביתו של אלפרון ברעננה כאשר בידיהם צו חיפוש. בחיפוש בבית נתפס סכום כסף רב שהוחרם על ידי השוטרים. החשודים הנוספים שנעצרו הם אנשים שהופעלו לכאורה על ידו בסחיטת בעלי העסקים. בשלב זה, מסרבים במשטרת מחוז תל אביב לפרט את הנסיבות שהובילו למעצרו, ומציינים כי מדובר בחקירה בראשיתה וכי צפויים מעצרים נוספים.

אתמול שוחרר אלפרון למעצר בית בן עשרה ימים לאחר שנעצר בחשד שביצע עבירות תנועה עם אופנועו ברעננה. בדיון טענו פרקליטיו, כי המשטרה לא ביצעה את פעולות החקירה הדרושות על פי הנוהל, וכי "אילו שם משפחתו לא היה אלפרון, לא היינו כאן".

פרקליטיו, עורך הדין דוד בוחבוט ועורך הדין יניב שגב, גרסו כי קיימות סתירות בטענות המשטרה. לדבריהם, בטרם מעצרו של אלפרון, הגיעו שוטרים לביתו ולקחו ממנו את תעודת זהות שלו. עם זאת, הם לא עיכבו אותו לחקירה ולא עצרו אותו. בעוד שבהארכת המעצר הראשונה טען נציג המשטרה כי במהלך המרדף זיהו השוטרים את אופנועו של אלפרון על פי לוחית הזיהוי שלו, בדיון הנוכחי טענו כי השוטרים לא ידעו שאלפרון הוא בעליו של האופנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully