וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלי הוסטלים בדרום הונו הומלסים

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

7.6.2010 / 11:29

ארבעה מנהלי הוסטלים באשדוד ואשקלון חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה וסחיטה באיומים. על פי החשד, הם העסיקו את דרי ההוסטלים, מרביתם מכורים לאלכוהול, בעבודות ניקיון ב"שחור" ברשת מרכולים גדולה בגוש דן

הזרוע הכללית ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) וחוקרי הביטוח הלאומי עצרו הבוקר (שני) ארבעה מנהלי הוסטלים באשדוד ואשקלון, בחשד לניצול של דרי רחוב ששכנו בהוסטלים שלהם. בנוסף, הם חשודים בסחיטה באיומים של קבלן כוח אדם.

על פי החשד, שוכני ההוסטלים, מרביתם מכורים לאלכוהול, הועסקו בעבודות ניקיון ב"שחור" בחמישה מסניפי רשת מרכולים גדולה בגוש דן, באמצעות קבלן משנה תושב לוד. במשטרה מבהירים כי ברשת המרכולים ששכרה את העובדים דרך קבלן משנה אחר, כלל לא ידעו על אופן העסקת דרי הרחוב ולא על העבירות שביצעו, על פי החשד, מנהלי ההוסטל.

לטענת המשטרה, בעלי ההוסטלים, שזוכים למימון של משרד הרווחה והרשות המקומית, נהגו לגבות 80% מקצבת הבטחת הכנסה שאותה קיבלו ההומלסים מהביטוח הלאומי, וזאת תמורת דיור בהוסטל. במקביל, הם הפנו אותם לעבוד אצל קבלן כוח אדם בניקיון מרכולים, תוך שהם נוטלים לכיסם חלק מהכנסותיהם.

הבוקר, לאחר חקירה סמויה, נעצרו ארבעת מנהלי ההוסטלים בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, שיבוש חקירה והדחת עד. הם יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully