וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון שוחרר למעצר בית

איילה חננאל

6.6.2010 / 21:25

דרור אלפרון, החשוד שביצע עבירות תנועה בעת שרכב על אופנועו בשבוע שעבר, שוחרר למעצר בית. ביהמ"ש השלום קבע כי התנהלות המשטרה במקרה היתה "לקויה באופן ניכר"

העבריין דרור אלפרון, שנעצר בחשד לעבירות תנועה בעת שרכב על אופנועו ברעננה, הובא היום (ראשון) להארכת מעצרו השנייה בבית משפט השלום בכפר סבא. בדיון, שהתחיל באיחור של כ-50 דקות, טענו פרקליטיו, כי המשטרה לא ביצעה את פעולות החקירה הדרושות על פי הנוהל, וכי "אילו שם משפחתו לא היה אלפרון, לא היינו כאן". ביהמ"ש קיבל את טענות עורכי דינו ושחרר את החשוד למעצר בית למשך עשרה ימים.

פרקליטיו, עו"ד דוד בוחבוט ועו"ד יניב שגב, גרסו כי קיימות סתירות בטענות המשטרה. לדבריהם, בטרם מעצרו של אלפרון, הגיעו שוטרים לביתו ולקחו ממנו את תעודת זהות שלו. עם זאת, הם לא עיכבו אותו לחקירה ולא עצרו אותו. בעוד שבהארכת המעצר הראשונה טען נציג המשטרה כי במהלך המרדף זיהו השוטרים את אופנועו של אלפרון על פי לוחית הזיהוי שלו, בדיון הנוכחי טענו כי השוטרים לא ידעו שאלפרון הוא בעליו של האופנוע.

פרקליטיו של אלפרון ביקשו מבית המשפט לשחרר אותו למעצר בית. השופטת נאווה בכור קיבלה את בקשת פרקליטיו ושיחררה את אלפרון למעצר בית למשך עשרה ימים.

"תיק החקירה הוצג בפניי היום באופן שאינו מעבה את מארג הראיות כנגד אלפרון", ציינה השופטת בהחלטתה. "פרקליטו של החשוד שטח בצדק רב ליקוי ניכר בהתנהלות ביצוע פעולות החקירה המתבקשות. ואכן דו"חות הפעולה אינם מתואמים עם רצף האירועים. יצויין כי פעולות חקירה רבות שהוצגו במהלך הארכת המעצר הראשונה לא בוצעו. נוכח כל האמור אני סבורה שאין מקום ואין הצדקה להארכת מעצרו של החשוד, ופעולות החקירה הנדרשות יכולות להתבצע בהיותו בחלופת מעצר שפגיעתה בחירותו פחותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully