וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרה"מ לא תוכננה פגישה עם שר החוץ הטורקי"

פנחס וולף

6.6.2010 / 19:53

בלשכת ראש הממשלה דוחים את דבריו של שר החוץ הטורקי, לפיהם נקבעה פגישה בה היו אמורים השניים לדון בקידום שיחות בלתי ישירות עם סוריה. "לא נקבעה כל פגישה שכזו"

בלשכת ראש הממשלה דחו הערב (ראשון) את דבריו של שר החוץ הטורקי בריאיון ב-CNN, לפיהם נקבעה לו ולראש הממשלה בנימין נתניהו פגישה בה היו צפויים לדון בקיומן של שיחות בלתי ישירות בין ישראל לסוריה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, "לא נקבעה פגישה כזו".

שר החוץ הטורקי, אחמט דאווט אולו, סיפר בראיון כי המשט לעזה והריגתם של תשעה ממשתתפיו הביא לביטול פגישה שהיתה אמורה להיערך בינו לבין ראש הממשלה נתניהו, כדי לדון עמו בשיחות בלתי ישירות עם סוריה. דאוט אולו ציין כי הפגישה נקבעה בהסכמת דמשק.

זו אינה ההכחשה היחידה שמשגר היום נתניהו. בישיבת "שרינו" של שרי הליכוד הכחיש נתניה כי הסכים להקמת ועידת חקירה בינלאומית לבדיקת השתלטות צה"ל על ספינות המשט לעזה. נתניהו אמר כי שוחח בטלפון עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון. "לא נכון שהסכמתי לקבל את הצעתו היישומית לבדיקת העובדות, אמרתי לו שבירור העובדות צריך להתבצע באחריות ובאובייקטיביות. אנחנו צריכים לשקול את העניין בקור רוח ובזהירות תוך שמירה על האינטרסים הלאומיים של ישראל ושל צה"ל".

עוד אמר נתניהו, כי במהלך שיחתו עם באן פרש בפניו את מה שידוע לישראל על התנהגות חברי הקבוצה הקיצונית תומכת הטרור מטורקיה שהיתה על הספינה "מרמרה". " אמרתי לו שצריך לבדוק מי ארגן אותם מי מימן אותם, מי ציד אותם וכיצד הם עלו לספינה", אמר נתניהו. נתניהו אמר כי שוחח בעניין גם עם סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן וראשי הממשלות של יוון ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully