וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המשט: ביקור פרס בסיאול הורד בדרגה

פנחס וולף

6.6.2010 / 18:20

הבידוד הבינלאומי על ישראל בעקבות אירועי המשט גובר. ממשלת דרום קוריאה שינתה את דירוג ביקורו של הנשיא שמעון פרס מביקור ממלכתי-נשיאותי לביקור עבודה בלבד

אירועי המשט הגיעו גם לדרום קוריאה. נשיא המדינה שמעון פרס ייצא מחר (שני) לביקור בדרום קוריאה, שהחליטה להגדיר מחדש את הביקור, ולהגדירו כ"ביקור עבודה" במקום "ביקור ממלכתי". יחד עם זאת, לוחות הזמנים וסגנון הביקור יישארו כביקור ממלכתי לכל דבר, והערכה היא שדרום קוריאה החליטה לשנות רשמית את מטרת הביקור, גם אם לא מעשית, לצרכים פנימיים. בנוסף, ביקורו של פרס צפוי ליצור גל הפגנות מחאה במדינה ושלטונות המדינה אף רמזו כי לאור המצב שנוצר ייתכן שעדיף היה לדחות את הביקור למועד אחר.

לביקור של פרס יתלוו גם שר התמ"ת בנימין בן אליעזר, שר התקשורת משה כחלון ו- 60 אנשי עסקים בכירים, המייצגים את החברות המובילות במשק, במטרה להעצים את שיתוף הפעולה המדיני, הביטחוני והכלכלי בין שתי המדינות.

ביום שלישי, עם נחיתתו ייערך לפרס טקס קבלת פנים בשדה התעופה בסיאול. לאחר מכן הוא יקיים אירוע הסברה לישראל במסגרת מפגש עם ראשי אוניברסיטאות, מכוני מחקר ועורכי עיתונים. ביום רביעי, הוא יקיים בין היתר סבב ראיונות לתקשורת הקוריאנית. אבל האירוע הממלכתי יותר ייערך ביום האחרון של הביקור - ביום חמישי. בשעה 4:30 (שעון ישראל) פרס יניח זר בטקס שייערך בקבר החייל האלמוני בבית העלמין של סיאול. לאחר מכן ייערך טקס קבלת פנים לכבוד הנשיא בבית הנשיא הדרום קוריאני. בשעתיים הבאות פרס ייוועד לפגישת עבודה עם עמיתו לי מיונג בק. בהמשך הפגישה, יצטרפו גם כחלון, בן אליעזר ועמיתיהם. בשעות הערב של דרום קוריאה, פרס יתארח בארוחת ערב ממלכתית בהזמנת הנשיא הדרום קוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully